| کد خبر: 144347 |

تقدیر شرکت هواپیمایی سوریه از خدمات هندلینگ هما

مدیر شرکت هواپیمایی سوریه، با ارسال نامه ای به دکتر شرفبافی سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، از ارایه خدمات هندلینگ "هما" به این شرکت هواپیمایی در ایام ورود پروازهای سران جهت حضور در مراسم تحلیف رییس جمهور تشکر و قدردانی کرد.

تین نیوز

مدیر شرکت هواپیمایی سوریه، با ارسال  نامه ای به دکتر شرفبافی سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"،  از ارایه خدمات هندلینگ "هما"  به این شرکت هواپیمایی در ایام ورود پروازهای سران جهت  حضور در مراسم تحلیف رییس جمهور تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی "هما"،  با توجه به برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور و ورود سران و مقامات شرکت کننده از کشورهای مختلف و همزمان با فرود پروازهای مقامات و سران در فرودگاه بین المللی مهرآباد ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" خدمات هندلینگ موردنیاز این پروازها با استفاده از نیروهای متخصص و تجهیزات فرودگاهی را به 23 پرواز ورودی ارایه نمود. این خدمات در پروازهای خروجی نیز ارایه شد.

شایان ذکر است ارایه این خدمات همزمان با ارایه خدمات هندلینگ به پروازهای انجام دهنده عملیات انتقال زایران حج تمتع از 17 ایستگاه پروازی "هما" و سایر پروازهای برنامه ای در مسیرهای داخلی و بین المللی بود.

گفتنی است  با توجه به سابقه طولانی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در زمینه ارایه خدمات هندلینگ با دارا بودن گواهینامه های بین المللی، در حال حاضر بیش از 30 شرکت هواپیمائی داخلی و خارجی که به تهران و سایر فرودگاههای داخلی و بین المللی ایران پرواز می کنند، از خدمات هندلینگ "هما" استفاده می نمایند.

پذیرش، هدایت و جابجایی مسافر، جامه دان و بار، انجام امور مسافرین ناتوان، تخلیه و بارگیری هواپیما، نظافت کابین، کنترل ظرفیت و اوزان هواپیما، یخ زدایی هواپیما در ایام زمستان و هماهنگی جهت سوختگیری هواپیما و تخلیه و بارگیری کیترینگ از عمده فعالیت های خدمات هندلینگ می باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.