| کد خبر: 170975 |

◄ جابجایی سه‌میلیون و پانصد تن کالا از سمنان

​کامیون مدیر‌کل حمل‌ونقل و پایانه‌های سمنان، از جابه‌جایی بیش از سه میلیون و پانصد تن کالا از سمنان در چهارماهه اول سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل حمل‌ونقل و پایانه‌های این استان از جابه‌جایی بیش از سه‌میلیون و پانصد تن کالا از مبدا استان سمنان در چهارماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره حمل‌ونقل و پایانه‌های سمنان، احسان منصور کیایی با اشاره به اینکه حمل‌ونقل جاده‌ای سهم قابل ملاحظه‌ای در رونق اقتصادی کشور دارد، افزود: در چهارماهه اول امسال بیش از سه‌میلیون و پانصد تن کالا از مبدا این استان به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰‌درصد افزایش‌یافته است.

وی عمده کالای جابه‌جا شده از استان را به ترتیب گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش نام برد.

منصور کیایی با اشاره به افزایش ۱۰درصدی تعداد بارنامه صادره در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: علت افزایش بارنامه و تناژ بار را  انجام گشت‌های مشترک با انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌ها و پلیس‌راه در خصوص کنترل بارنامه‌های صادره، بازدیدهای میدانی از وضعیت شرکت‌ها و شناسایی نقاط مستعد تولید بار عنوان کرد.

وی همچنین توضیح داد: به منظور تسهیل درروند حمل‌ونقل محمولات کشاورزی و معدنی استان، شناسایی نقاط مستعد بار و برنامه‌ریزی برای حمل‌ونقل این محمولات با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام‌شده است.

مدیر‌کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان با اشاره به  فعالیت  ۷۹ شرکت حمل‌ونقل کالا و اشتغال ۴۷۰۰ نفر راننده در این حوزه افزود: با همکاری و همراهی صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای کالا در شهرستان‌های استان، برگزاری جلسات و بازدیدهای دوره‌ای، برنامه‌های سودمندی را برای ارتقای سطح خدمات و احقاق مطالبات به حق شاغلین این بخش در دست اقدام داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.