| کد خبر: 227751 |

در صورت کنسل کردن پرواز در شهرهای قرمز؛

◄ ایرلاین ها ملزم به بازگرداندن وجه کامل بلیت مسافران هستند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ایرلاین ها ملزم هستند هزینه بلیت مسافرانی که بلیت پروازشان در مسیر شهرهای قرمز کنسل کرده‌اند، وجه بلیت را کامل و بدون اخذ هزینه کنسلی به مسافران بازگردانند.

تین نیوز

دو روز  گذشته مقصود اسعدی سامانی در گفتگویی که با تین نیوز داشت اعلام کرد  که در صورت لغو پروازها در ایام نوروز استرداد بلیت به مسافران مشمول جریمه کنسلی خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در خصوص دلیل این موضوع توضیح داده بود که در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در کشور و در راستای آن لغو پروازها با یک شرایط پیش بینی نشده روبرو شدیم اما شرکت های هواپیمایی بلیت مسافران را بدون جریمه استرداد کردند؛ همین شرایط نیز در سال جاری وجود دارد با این تفاوت که این موضوع برای مسافران قابل پیش بینی است که امکان لغو پروازهایشان وجود خواهد داشت. 

بیشتر بخوانید:

استرداد بلیت مسافران، در ایام تعطیلات مشمول جریمه کنسلی می شود

اما محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز ضمن تکذیب این موضوع توضیح داد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستورالعملی که سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت های هواپیمایی ابلاغ می کنیم، ایرلاین ها ملزم هستند هزینه بلیت مسافرانی که بلیت پروازشان در مسیر شهرهای قرمز کنسل کرده اند، وجه بلیت را کامل و بدون اخذ هزینه کنسلی به مسافران بازگردانند.

وی تأکید کرد: ما پرواز فوق العاده ای برای نوروز نخواهیم داشت و پروازها با همین تعداد پروازی برنامه ای که در حال انجام است، خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.