| کد خبر: 191324 |

◄ تأکید مدیرکل راهداری همدان بر اعزام ناوگان باری استان به بنادر جنوبی کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان بر اعزام ناوگان باری استان به بنادر جنوبی کشور از جمله پایانه بندر امام خمینی تأکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان بر اعزام ناوگان باری استان به بنادر جنوبی کشور از جمله پایانه بندر امام خمینی تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، مصطفی پناهنده در جمع مسئولان انجمن های صنفی پایانه های خصوصی شرکت های حمل و نقل جاده ای و شرکت های حمل و نقل کالای شهرستان های ملایر، نهاوند، تویسرکان و حمل و نقل سیمان رزن با اشاره با اینکه این اقدام به منظور تسریع در حمل کالا‌های اساسی و اعزام حداکثری ناوگان به بندرامام، انجام می شود، اظهار داشت: باتوجه به انباشت مقدار زیادی کالا در بنادر جنوبی کشور و لزوم حمل به موقع آن لازم است کامیون های ملکی شرکت ها به بنادر جنوبی کشور اعزام شوند.

وی یادآور شد: هر شرکت باید حداقل ۲ دستگاه از ناوگان ملکی خود را به شکل هفتگی به سمت بندر امام اعزام کند.

پناهنده ادامه داد: هم اکنون طرح تشویقی توزیع لاستیک و توزیع روغن به ازای حمل بار از بندر امام خمینی (ره) در بندر امام در حال انجام است. وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته ناوگان باری برای حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی و کشاورزی به بنادر جنوبی کشور اعزام می شوند.

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به اینکه صنوف حمل و نقل همواره در جهش های ملی و مذهبی نقش موثری داشته است، تأکید کرد: در این برهه نیز که کالاها در بنادر جنوبی کشور جمع شده انتظار می رود رانندگان حضوری گسترده و فعال داشته باشند.

پناهنده اضافه کرد: با شرکت هایی که در این زمینه کوتاهی کنند در کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل برخورد می شود.

این مسئول در ادامه همچنین از همکاری و همراهی انجمن های صنفی، شرکت های حمل و نقل و رانندگان استان در بحث کمک به مناطق سیل زده و همچنین حمل کالاهای مایحتاج هموطنان کشورمان از بنادر جنوبی کشور قدردانی کرد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.