| کد خبر: 260929 |

روش استفاده از سامانه پیامکی 1000141 ویژه اطلاع رسانی اربعین

برای اطلاع از وضعیت مرزها در ایام اربعین به 1000141 پیامک بفرستید.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از راه اندازی بخش ویژه اطلاع رسانی اربعینی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ مرکز مدیریت راه های کشور با هدف ارائه اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و محدودیت های محور منتهی به پایانه های مرزی شش گانه زائران اربعین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد تیموری معاون برنامه ریزی این سازمان اعلام کرد: زائران اربعین می توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاعات مورد نیاز در محورهای منتهی به پایانه های مرزی را کسب کنند.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت اطلاع رسانی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای شش گانه اربعین، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ با هدف ایجاد بسترهای خدمات رسانی راه اندازی شده است.

تیموری هدف از راه اندازی این سامانه را ارائه خدمات مطلوب برای سفری ایمن، توأم با آرامش و آسایش برای زائرین حسینی عنوان کرد.

وی افزود: از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه پیامکی می توان به کاهش بار ترافیکی سنگین و راه بندان ها در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای اربعین اشاره کرد، از این رو مسافرانی که قصد تردد به سمت پایانه های مرزی اربعین را دارند، می توانند با ارسال کلمه "مرز" و "مهران" به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ در جریان آخرین اطلاعات درباره وضعیت جوی و ترافیکی و محدودیت های محور منتهی به مرز مهران و پایانه های مرزی شش گانه زائران اربعین حسینی قرار گیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.