| کد خبر: 212745 |

رفع چالش های صاحبان کالا و سرمایه گذاران در بندر امیرآباد

اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با هدف ارتقای سطح کیفیت خدمات ارائه شده به صاحبان کالا‌ و سرمایه‌گذاران از بندرامیرآباد بازدید کردند.

تین نیوز

اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با هدف ارتقای سطح کیفیت خدمات ارائه شده به صاحبان کالا‌ و سرمایه‌گذاران از بندرامیرآباد بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با هدف ارتقای سطح کیفیت خدمات ارائه شده به صاحبان کالا‌ و سرمایه‌گذاران، معاونین ‌مهندسی ‌و ‌توسعه‌ امور‌زیربنایی ‌و ‌امور‌بندری‌ و ‌اقتصادی سازمان ‌بنادر و دریانوری از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه ها و عملیات تخلیه و بارگیری کالا قرار گرفتند.

محمدرضا اله یار؛ معاون ‌مهندسی ‌و‌ توسعه‌ امور ‌زیربنایی سازمان بنادر و فرهاد منتصر‌کوهساری؛ ‌معاون امور‌بندری‌ و ‌اقتصادی سازمان ‌بنادر پس از بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در جلسه ای با مسئولین این بندر وضع موجود بندر امیرآباد را بررسی و تصمیم‌ جهت مرتفع شدن چالش ها اتخاذ شد-.

معاون ‌مهندسی ‌و‌ توسعه‌ امور ‌زیربنایی سازمان بنادر در این جلسه  پیشرفت پروژه های عمرانی و زیر بنایی بندرامیرآباد را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: پروژه های ساختمان باشگاه ملوانان و ساختمان جدید آتش‌نشانی در مراحل پایانی تکمیل است و به زودی به بهره برداری می رسد.

محمدرضا اله یار، تعریض جاده ورکلا – گهرباران، جاده دسترسی رستم کلا – بهشهر، تکمیل اسکله رو- رو ریلی ، برق رسانی و روشنایی تجهیزات رو رو ریلی و تعمیرات اساسی اسکله ها را از پروژه هایی در بندرامیرآباد برشمرد که تسریع در اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است.

فرهاد منتصر کوهساری؛ ‌معاون امور‌بندری‌ و ‌اقتصادی سازمان ‌بنادر  نیز در این بازدید با اشاره به تخلیه و بارگیری بیش از ۴ میلیون تن انواع کالا در سال گذشته، ابراز امیدواری کرد: با روند رو به رشد در سال جاری، رکوردهای جدیدی در این زمینه در بندر امیرآباد حاصل خواهد شد.

وی در ادامه به بررسی روند تخلیه و بارگیری کالا در دوران اپیدمی ویروس کرونا پرداخت و از عملکرد بندرامیرآباد به عنوان یکی از حلقه های اصلی تأمین زنجیره کالاهای اساسی و تنوع کالا در این بندر که موجب افزایش جذب صاحبان کالا و مشتریان می شود، ابراز رضایت کرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.