| کد خبر: 210433 |

انعقاد ۵ قرارداد سرمایه گذاری در بندر چابهار

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در نیمه نخست امسال ۵ قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار امضاء می شود.

تین نیوز

 معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در نیمه نخست امسال ۵ قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار امضاء می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، حسین شهدادی درباره جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه بندر چابهار، افزود: با تخفیفات و مشوق های ویژه ای که توسط سازمان بنادر و دریانوردی برای بندر چابهار لحاظ شده توانستیم  سال گذشته ۷ قرارداد سرمایه گذاری منعقد کنیم که این روند رشد ۲۰ درصدی جذب سرمایه گذاری را نشان می دهد.

معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این قراردادها به ارزش بیش از ۴۰۸ میلیارد تومان و در زمینه احداث مخازن نفتی، گازی، قیر، احداث انبارهای چند منظوره نگهداری کالا و ایجاد سایت شستشو و ضدعفونی کامیون ها است.

وی گفت: ۵ قرارداد سرمایه گذاری با بخش خصوصی دردست بررسی است و پیش بینی می شود این قراردادها در نیمه اول امسال منعقد شود، ارزش تقریبی قراردادها  ۲,۵۰۰ میلیارد ریال و در زمینه احداث مخازن فرآورده های نفتی و انبارهای چند منظوره نگهداری کالا است.

شهدادی با اشاره به صادرات محصولات یخچالی خرما، کیوی، سیب درختی و صادرات مواد معدنی از بندر چابهار و ارائه تخفیفات و مشوق های ویژه بندر چابهار در سال گذشته، خاطرنشان کرد: تمرکز بر توسعه ترانزیت و افزایش بار ترانزیتی و صادرات از اهداف و برنامه های امسال این بندر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.