| کد خبر: 178943 |

مدیربندرامیرآباد مطرح کرد:

◄ ایجاد کارخانه‌های تولیدی در بندر امیرآباد

منطقه‌ای در بندر امیرآباد برای سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری مهیا شده است.

تین نیوز

مدیربندرامیرآباد گفت: در اراضی شرقی بندر امیرآباد منطقه‌ای با مساحت چشمگیر جهت سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری مهیا شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سیاوش رضوانی در نشست هم‌اندیشی و بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستان‌های شرق استان از زیرساخت‌ها و فعالیت‌های بندری امیرآباد، افزود: بندر امیرآباد دارای ظرفیت‌ها و بسترهای مناسب صنعتی، کشاورزی و گردشگری است.

وی تصریح کرد: جایگاه برتر بندرامیرآباد در میزان صادرات و واردات کالا بین بنادر شمال کشور، باید منجر به جذب سرمایه‌گذاران شود.

مدیربندرامیرآباد بابیان این‌که مازندران یکی از قطب‌های گردشگری در کشور هست، گفت: در اراضی شرقی بندرامیرآباد منطقه‌ای با مساحت چشمگیر جهت سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری مهیا شده است که امیدواریم با همکاری مسئولین شرق استان در اختیار سرمایه‌گذار بخش خصوصی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: وجود سورتینگ مدرن میوه و مرکبات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به صادرات این نوع محصولات به کشورهای حاشیه دریای خزر و حوزه CIS کمک شایانی را خواهد کرد و باید صاحبان کالا را جهت استفاده از این ظرفیت‌ها ترغیب کرد.

رضوانی با برشمردن کارخانه‌های تولید کالا واقع در اراضی منطقه ویژه اقتصادی این بندر، ابراز امیدواری کرد: با همکاری تمام مسئولین استان بتوانیم با احداث بیشتر این نوع کارخانه‌ها و جذب صاحبان کالا، در اقتصاد و اشتغال منطقه موثر باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.