| کد خبر: 177983 |

◄ آغاز به کار سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

کنفرانس ICOPMAS از سال ۶۹ و به صورت دوسالانه با حضور متخصصان داخلی و خارجی و با همکاری دستگاه ها یی اجرایی ، دانشگاه های معتبر و موسسات پژوهشی برگزار می‌شود .

تین نیوز

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز محمدرضا الهیار در این مراسم، گفت: ایران با دارا بودن ۵۸۰۰ کیلومتر نوار ساحلی در شمال و جنوب از ظرفیت‌های مناسبی برخورداراست که لازمه توسعه متوازن نوار ساحلی افزاش علم و دانش و تبادل تجربیات است.

قائم‌مقام این همایش، ادامه‌داد: سازمان بنادر در ۲۸ سال گذشته با همکاری نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط تلاش کرده است که سواحل بستر مناسبی برای افزایش علم و آگاهی و عرضه توانمندی در عرضه بین‌المللی باشد.

معاون مهندسی و توسعه زیربنایی سازمان بنادر در مورد برنامه‌های این همایش توضیح داد: در این همایش ۴۰ متخصص از سراسر دنیا ۸۰ مقاله شفاهی و ۷۱ مقاله در قالب پوستر ارائه داده‌اند.

او هم‌چنین خبر داد: این همایش 9 سخنران کلیدی دارد و در حاشیه آن 6 کارگاه و نمایشگاه جانبی نیز برگزار می‌شود.

سیزدهمین همایش بین‌المللی بنادر، سواحل و سازه‌های دریایی (۲۰۱۸ ICOPMAS) از امروز تا ۷ آذرماه  در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

کنفرانس ICOPMAS از سال ۶۹ و به صورت دوسالانه با حضور متخصصان داخلی و خارجی و با همکاری دستگاه ها یی اجرایی ، دانشگاه های معتبر و موسسات پژوهشی برگزار می‌شود .

ایجاد فضایی برای اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات و اطلاع از آخرین دستاوردهای علمی، فنی و اجرایی در عرصه مهندسی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی  از جمله اهداف عام این نشست علمی و تحقیقاتی قلمداد می‌شود.

 برگزاری همایش سواحل ، بنادر و سازه‌های دریایی در ارتقا و تحکیم این دانش و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مهندسی دریایی بسیار مؤثر است.

 از دیگر فرصت‌های این همایش امکان گردهمایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط  و اتصال هر بیشتر صنعت و دانشگاه جهت توسعه پایدار مناطق ساحلی کشور با بهره‌گیری از دانش روز است که می‌تواند زمینه‌ساز شکوفایی اقتصادی در این مناطق و درنهایت موتور محرکی برای اقتصاد کشور  در سال مزین به شعار حمایت از کالای ایرانی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.