| کد خبر: 177897 |

◄ مهار آتش‌سوزی شناور خدماتی در عسلویه

آتش‌سوزی شناور خدماتی در عسلویه، مهار شد.

تین نیوز

مدیرکل بنادرودریانوردی بوشهر از آتش‌سوزی در شناور خدماتی علی ۲۰ در آبهای خلیج فارس در عسلویه خبرداد و گفت: پس از اعلام اضطرار و اعزام شناورهای ناجی بنادرودریانوردی بوشهر، ضمن مهار آتش ۹ تن از خدمه شناور یاد شده نجات یافتند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی  بنادرودریانوردی بوشهر، سیاوش ارجمندزاده با اشاره به اینکه پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی بوشهر تمام نقاط ساحلی استان را تحت پوشش دارد اظهار کرد:پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی با امکانات و تجهیزات مدرن خدمات رسانی شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به دریانوردان در خلیج فارس هستند.

وی با بیان این‌که با اعلام اضطرار  امدادگران اداره‌کل بنادرودریانوردی راهی مکان مورد نظر می‌شوند گفت: خدمات مورد نظر دریانوردان در زمان سانحه و اضطرار  ارائه می‌شود چراکه شناورها با تجهیزات مدرن و پیشرفته در پایگاه‌های جستجو و نجات دریایی بوشهر مستقر است.

مدیرکل بنادرودریانوردی بوشهر از آتش سوزی در شناور خدماتی در آب‌های خلیج فارس و اعزام شناورهای امدادی این اداره‌کل برای یاری رساندن به آن‌ها خبرداد و بیان کرد: فرمانده شناور خدماتی علی ۲۰  بامداد امروز اعلام کمک و اضطرار در آتش سوزی در شناور می‌کند که پس از آن شش شناور امدادی به همراه نیروهای امدادی و متخصص اعزام می‌شوند.

سیاوش ارجمندزاده با بیان این‌که شناورهای امدادی سریعا به منطقه مورد نظر اعزام می‌شوند تصریح کرد: شناور پارمیدا ۴ قبل از رسیدن شناورهای امدادی دیگر باتوجه به نزدیک بودن موقعیت ۹ نفر از یازده نفر خدمه شناور را نجات می‌دهد.

وی با اشاره به مفقود شدن دو نفر از مهار شدن آتش‌سوزی در شناور یاد شده خبرداد و افزود:  پس از رسیدن شناورهای اعزامی بلافاصله عملیات اطفا حریق با موفقیت انجام شد.

مدیرکل بنادرودریانوردی بوشهر افزوود: در حال حاضر آتش مهار شده و شناور بوسیله یدک کش عسلویه یک درحال یدک کردن شناور مضطر به‌سمت  اسکله عسلویه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.