| کد خبر: 271298 |

افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در سال ۱۴۰۲ نشان از عزم و جدیت مدیریت و کارکنان آن برای پویایی بیشتر است.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در سال ۱۴۰۲ نشان از عزم و جدیت مدیریت و کارکنان آن برای پویایی بیشتر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، محمدحسین علامه عضو هیأت عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه سفر خود به بندر امام خمینی(ره) با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی بخش دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)،  انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری را از دستاوردهای قابل توجه در بنادر خوزستان توصیف و آن را ناشی از توجه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به آن عنوان کرد.

علامه در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد دریا محور توسط مقام معظم رهبری گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در محوریت امور دریایی کشور عهده دار دبیرخانه سیاست های کلی خواهد بود و با اتکا به سرآمدی سازمان و محوریت موضوعات دریایی در آن، در آینده ای نزدیک شاهد ثمرات و نتایج اثربخش آن در همه حوزه ها خواهیم بود.

وی با اشاره مجموعه اقدامات و عملکرد منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به ویژه در حوزه افزایش درآمدها و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی بیان کرد: در تداوم این موفقیت ها در سال ۱۴۰۳ این اقدامات همچنان با قوت هر چه بیشتر تداوم داشته باشد.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهمیت جشنواره شهید رجایی برای ارائه و تبیین اقدامات و عملکرد یک ساله دستگاه های اجرایی گفت: ثبت و ضبط دقیق و جامع مستندات و گردآوری آنها و ارائه در این جشنواره می تواند جایگاه این بندربزرگ تجاری کشور را برای افکار عمومی تبیین کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.