| کد خبر: 195532 |

رییس اتاق بازرگانی اهواز عنوان کرد:

اعتصاب رانندگان عراقی در چذابه و اخلال در روند صادرات

رییس اتاق بازرگانی اهواز از اعتصاب رانندگان عراقی در چذابه و اخلال در روند صادرات خبر داد.

تین نیوز

رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اعتصاب رانندگان در سمت عراقی مرز چذابه، گفت: این موضوع باعث اخلال در روند صادرات کالاهای ایرانی به کشور عراق شده و پس از گذشت بیش از 10 روز نیز هم‌چنان پابرجا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شهلا عموری با اشاره به مشکلات کامیون‌های حمل بار در مرز چذابه، اظهار کرد: با توجه با فعال شدن باسکول‌های عراقی مسیرالعماره و بصره، دولت عراق از هر کامیون اقدام به اخذ ۲۰ هزار دینار می‌کند و این مساله باعث اعتراض کامیون‌داران شده است و با توجه به این بحث شاهد اخلال در روند صادرات کالا در مرز چذابه هستیم.

وی افزود: در طی 10 روز اعتصاب رانندگان عراقی به علت شروع به کار باسکول‌های طرف عراقی تعداد 250 کامیون کالاهای لبنیات و تره‌بار و میلگرد به علت اعتصاب رانندگان به مرزهای دیگر و یا شرکت تولیدکننده برگشت داده شده و یا در بارانداز مانده‌اند و نتوانسته‌اند نسبت به حمل بار خود به آن سوی مرز اقدام کنند.

رییس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: در طول مدت زمان این مشکلات به وجود آمده در مرز چذابه بیش از 400 کامیون کالاهای مصالح ساختمانی در انبار بارانداز و یا در محوطه بارانداز تخلیه شده است.

عموری ادامه داد: به دلیل مشکلات به‌وجود آمده در مرز چذابه، با اخلال و سرگردانی خودروهای حمل بار ایرانی روبه‌رو هستیم و این شرایط باعث شده تا خسارت‌های زیادی به صادرکنندگان وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا با همکاری طرف عراقی شاهد حل مشکل به وجود آمده در مرز چذابه باشیم تا صادرکنندگان بتوانند به‌خوبی کار صادرات را از این مرز انجام دهند و مساله‌ای در این زمینه به وجود نیاید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.