| کد خبر: 166132 |

◄ بهینه‌سازی شبکه مخابرات ساختمان مرکزی بندر امام

بهینه‌سازی و ارتقاء کیفیت نگهداری تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی از اهداف مهم و استراتژیک اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان است.

تین نیوز

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: به‌منظور افزایش خدمات‌رسانی به مشتریان جامعه بندری و تکریم ارباب‌رجوع، ضمن بهینه‌سازی شبکه تلفن ثابت در سایت ساختمان مرکزی مجتمع بندری امام، ظرفیت واگذاری سرویس‌های مخابراتی در این سایت افزایش یافت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، محمدعلی علایی معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اهمیت گسترش خدمات ارتباطی، اظهار کرد: بهینه‌سازی و ارتقاء کیفیت نگهداری تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی از اهداف مهم و استراتژیک این واحد است که با تلاش کارشناسان اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات مخابرات و الکترونیک پیگیری می‌شود.

 علایی افزود: این فعالیت‌ها پس از کارشناسی دقیق در بخش فنی اداره و تهیه طرح مربوطه در قالب فرآیند اجرایی ارتقاء مرکز تلفن سایت مذکور انجام پذیرفته است.

معاون فنی و نگهداری در تشریح مزایای حاصل از اجرای این طرح بیان کرد: افزایش ظرفیت خطوط تلفن به میزان ۳۵ درصد، سهولت در انجام فرآیند تعمیر و نگهداری و کاهش زمان خارج از سرویسی خطوط و بهینه‌سازی و سامان بخشی شبکه کابلی ازجمله مزیت‌های اجرای این طرح هستند.

وی اذعان کرد: ارتقا و روزآمدی تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی باهدف خدمات‌رسانی به مشتریان و صاحبان کالا در این مجتمع بزرگ بندری، ازجمله اهم اهداف این اداره کل است که ارتقای رضایتمندی مشتریان و رونق فعالیت‌های تخلیه و بارگیری کالا را در پی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.