| کد خبر: 152696 |

بندرامام خمینی(ره) آماده استقبال از سرمایه گذاری خارجی است

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در دیدار با هیأت سرمایه گذارآلمانی ضمن استقبال از سرمایه گذاری خارجی، بندرامام خمینی(ره) را بندر کانونی غلات کشور و گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری توصیف کرد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در دیدار با هیأت سرمایه گذارآلمانی ضمن استقبال از سرمایه گذاری خارجی، بندرامام خمینی(ره) را بندر کانونی غلات کشور و گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری توصیف کرد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، هیأت سرمایه گذاری آلمانی به نمایندگی از یکی از شرکت های بزرگ تولید غلات و خوراک دام این کشور در جریان سفر خود به بندرامام خمینی(ره)، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجتمع بزرگ بندری و با فعالیت های جاری، توانمندی ها و ظرفیت های آن در بخش عملیاتی و سرمایه گذاری آشنا شدند.

 هیأت مذکور در ادامه این بازدید با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان دیدار نموده و ضمن اظهار علاقمندی به سرمایه گذاری در این مجتمع بزرگ بندری، برخورداری از پایانه های اختصاصی غلات و تجهیزات پیشرفته و زمینه ی مساعد برای فعالیت های ترانزیتی را از ویژگی های برجسته آن برشمردند.

همچنین در این دیدار مهندس دریس، با اشاره به ارائه پیشنهادهای متعدد از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در این بندر بزرگ تجاری تصریح کرد: در انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری  ضمن احترام به حقوق سرمایه گذاران تلاش می شود منافع ملی نیز لحاظ شده تا زمینه ی تداوم بیشتر همکارهای ثمربخش فراهم گردد.

وی ضمن اظهار خرسندی از شروع دور تازه ای از همکارهای بین المللی در زمینه های مختلف سرمایه گذاری و بازرگانی در پسابرجام، ارائه پیشنهاد های متعدد سرمایه گذاری خارجی  در بندر امام خمینی(ره) را ناشی از موقعیت ویژه و منحصر به فرد این بندر در کشور و منطقه برشمرد.

یادآور می شود بندرامام خمینی(ره) با جذب بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در قالب قراردادهای احداث و بهره برداری از کارخانجات فرآوری مواد خام، زیرساخت ها و روساخت های  بندری (مخازن انبارش  مواد نفتی، انبارهای نگهداری کالاهای اساسی و تجهیزات تخلیه و بارگیری) از جمله بنادر پیشگام کشور در جلب سرمایه گذاری  به شمار می آید. 

دیدار مهندس دریس با هیأت سرمایه گذاری خارجی#2


دیدار مهندس دریس با هیات سرمایه گذار خارجی#10

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.