| کد خبر: 260430 |

خودرو های وارداتی ترخیص می شود

هزار دستگاه خودروی وارداتی امروز ترخیص می شود.

تین نیوز

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به رفع موانع ترخیص خودروهای موجود در گمرک شهید باهنر بندرعباس گفت: هزار دستگاه خودروی وارداتی امروز ترخیص می شود، از این تعداد ۹۰۰ خودرو در گمرک موجود بوده و ۱۰۰ دستگاه دیگر نیز در حال ورود به گمرک است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مهدی اسلام پناه یکشنبه بیست ونهم مردادماه با استقبال رسمی استاندار هرمزگان در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس، به منظور بازدید از بعضی گمرکات استان وارد بندرعباس شد و در نخستین برنامه خود، با حضور در گلزار شهدای گمنام بندرعباس، ضمن اهدای گل به مزار پاک شهیدان به این شهدای والامقام، ادای احترام کرد.

معاون رئیس جمهور در ادامه راهی بندر شهید باهنر شد و از خودروهای ترخیص نشده این بندرگاه بازدید به عمل آورد. اسلام پناه در حاشیه بازدید از بندر شهید باهنر بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزار دستگاه خودروی وارداتی، امروز ترخیص خواهد شد و به نوسازی ناوگان حمل ونقل کشور کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ترخیص این خودروها می تواند در تنظیم بازار خودرویی کشور نقش آفرینی کند، افزود: این محموله پیش از این اظهار نشده بود که از صاحب کالا درخواست کردیم این کار را انجام دهند، کارشناسان استاندارد نیز در محل حاضر هستند تا تطابق های لازم را برای ترخیص انجام دهند.

رئیس سازمان ملی استاندارد خاطرنشان کرد: هرکجا که احساس شود مانعی برای واردات وجود دارد، به منظور رفع و تسهیل امور حضور پیدا خواهیم کرد و شرایط را به نحوی رقم خواهیم زد تا گشایش ویژه ای ایجاد شود.

اسلام پناه گفت: سیاست دولت این است که با نظارت های میدانی و عملیاتی گره های موجود در مسائل مختلف باز شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.