| کد خبر: 215645 |

مرکز کنترل ترافیک خراسان شمالی به زودی راه اندازی می شود

استاندار خراسان شمالی گفت: مرکز کنترل ترافیک استان خراسان شمالی تا ۲ ماه آینده راه اندازی شود.

تین نیوز

استاندار خراسان شمالی گفت: مرکز کنترل ترافیک استان خراسان شمالی تا ۲ ماه آینده راه اندازی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی صبح امروز در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اجرا نشدن مصوبات به معنی بی اعتنایی مدیران به خودشان و دیگران است که باید این رویه تغییر کند.

استاندار خراسان شمالی با انتقاد از مدیران استان ادامه داد: مدیرانی که بدون اطلاع از دستور جلسات و مصوبات به جلسه می‌آیند، مانند دانش آموزانی هستند که بدون خودکار و برگه وارد جلسه امتحانی می‌شوند.

وی در ادامه خطاب به شهرداری بجنورد گفت: سوله مدیریت بحران بجنورد باید تا ۳ ماه آینده تکمیل و تجهیز شود و در بازه زمان بندی معین خدمات شهرداری‌ها باید به صورت الکترونیکی ارائه شود و مردم از این زمان بندی مطلع باشند.

شجاعی با اشاره به اینکه خراسان شمالی مرکز کنترل ترافیک ندارد دستور تکمیل و راه اندازی این مرکز را حداکثر تا ۲ ماه آینده صادر کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان کرد: نصب و راه اندازی دوربین‌های ترافیکی در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین باید سریع‌تر انجام شود و برای افزایش قابلیت‌های دوربین‌های نظارتی به ترافیکی، مشاوران، موضوع را بررسی و برنامه زمانی اعلام کنند.

وی در انتها با تاکید بر اینکه پلیس وظیفه ایجاد نظم دارد و نه مچ‌گیری گفت: پلیس راهور استان باید طی مکاتبه‌ای نقاط حادثه خیز شهرها را به شهرداری‌ها و اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کند و برای رفع نواقص بازه زمانی تعیین کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.