| کد خبر: 207029 |

کرونا، سفر با ناوگان عمومی خراسان شمالی را کاهش داد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: متاثر از شیوع بیماری کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی استان اعم از اتوبوسی، مینی بوسی و سواری کرایه کاهش یافته است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: متاثر از شیوع بیماری کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی استان اعم از اتوبوسی، مینی بوسی و سواری کرایه کاهش یافته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، جعفر شهامت اظهار کرد: شمار مسافرانی که در بازه زمانی 18 بهمن تا پایان بهمن ماه سال جاری  با ناوگان عمومی استان جابجا شده اند در مقایسه با بازه زمانی  اول اسفندماه تا 13 اسفندماه امسال 26 درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، وی افزود: تعداد سفرها هم در این مدت 21 درصد کاهش دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی 18 بهمن تا پایان بهمن ماه سال جاری 85 هزار و 876 مسافر با ناوگان عمومی استان از مبادی شهرستان های استان به سایر مناطق جابه جا شده اندواین تعداد مسافر در قالب 11 هزار و 198 سفر بوده است.

به گفته شهامت در بازه زمانی اول اسفندماه تا 13 اسفندماه سال جاری 63 هزار و 527 نفر مسافر با ناوگان عمومی استان سفر کرده اند و این تعداد مسافر در قالب هشت هزار و 677 سفر جابجا شده اند.

وی افزود: در دو هفته نخست اسفندماه امسال، 44 هزار و 402 مسافر در قالب شش هزار و 553 سفر با ناوگان عمومی، در داخل استان جابجا شده اند  که این رقم نسبت به 12 روز پایانی بهمن ماه، 25 درصد کاهش مسافر را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دو هفته ابتدایی اسفندماه 19 هزار و 125 مسافر از مبادی شهرستان های استان به خارج استان جابجا شده اند که این رقم نسبت به دو هفته ماقبل، 27 درصد کاهش دارد.

و این تعداد مسافر در قالب دو هزار و 324 سفر مسافرت کرده اند که شمار سفرها هم 16 درصد کاهش دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.