بازدید سایت : ۷۲۵۰۴

◄ تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین به ادارات خراسان شمالی

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی خراسان شمالی از تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری ۳۰ قطعه زمین به ادارات دولتی استان خبر داد.

تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری زمین به ادارات خراسان شمالی
تین نیوز |

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی خراسان شمالی از تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری ۳۰ قطعه زمین به ادارات دولتی استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از راه و شهرسازی خراسان شمالی، مجتبی ایران پناه در مورد قراردادهای واگذاری ۳۰ قطعه زمین به ادارات دولتی استان گفت: برای تعیین تکلیف زمین‌های دولتی واگذار شده به ادارات، نشست‌های متعددی در استانداری ذیل شورای حفظ حقوق بیت‌المال برگزار  و تک تک موارد بررسی شده است که مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف شده‌اند در مهلت 2 یا سه ماهه، نسبت به انجام پیگیری‌ها و اعلام آن به اداره کل راه و شهرسازی اقدام کنند. 

وی افزود: یکی از علل اجرایی نشدن ساخت و ساز از سوی دستگاه‌های اداری، کمبود اعتبار است و در این زمینه، در نشست‌های مختلفی که در کارگروه ذیل شورای حفظ حقوق بیت المال برگزار شد، مدیران مکلف شده‌اند که محل تامین اعتبار را به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کنند. 

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در صورتی که محل تامین اعتبار، منابع استانی است، مدیران باید طرح و اعتبار مصوب را از سوی سازمان برنامه و بودجه استان، اعلام کنند و در صورتی که محل تامین اعتبار ملی باشد باید پیگیری های لازم از وزارتخانه انجام و طرح و اعتبار مصوب ارائه شود.

ایران پناه بیان کرد: در صورت اتمام مهلت مزبور، به ناچار برای فسخ قراردادها اقدام و زمین بازپس گرفته می‌شود.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.