| کد خبر: 195327 |

ورود بیش از 3 میلیون و 727 هزار خودرو به خراسان شمالی در 5 ماهه نخست سال جاری

در پنج ماهه سالجاری تردد 3میلیون و 727 هزار و 110 دستگاه خودروی ورودی به استان ثبت شده است که این رقم به نسبت مدت مشابه سال قبل 2.3 درصد کاهش یافته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در پنج ماهه سالجاری تردد 3میلیون و 727 هزار و 110   دستگاه خودروی ورودی به استان ثبت شده است که این رقم به نسبت مدت مشابه سال قبل 2.3  درصد کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی​، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در این مدت، 3 میلیون و 770 هزار و 961 دستگاه خودرو از استان خارج شده است که این رقم در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 0.4 درصد افزایش دارد.

وی افزود: بر اساس اطلاعات ۴۷ دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده های استان، 89.3 درصد از خودروهای عبوری از استان در این مدت مربوط به وسایل نقلیه سبک و مابقی مربوط به وسایل نقلیه سنگین است. 

مدیرکل راهداری و حمل  ونقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: بیشترین ترددها به ترتیب محور های شیروان – بجنورد و بالعکس و نیز مسیر بجنورد – اسفراین وبالعکس ثبت شده است و  کمترین تردد در محورهای جاجرم – سنخواست و بالعکس و محور جاجرم – امیر آباد و بالعکس بوده است.

وی گفت: بیشترین تردد وسیله نقلیه سنگین هم در به ترتیب در محور جنگل گلستان – چمن بید (رباط قره بیل)، میامی – گرمه و بالعکس و جنگل گلستان – چمن بید (چشمه خان) ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این مدت  ساعت اوج تردد در ساعت ۱۱ تا ۱۲ به ثبت رسیده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.