| کد خبر: 256404 |

◄ افتتاح فرودگاه منطقه ای گناباد در 4 خرداد

فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد در چهارم خردادماه سالجاری با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود.

تین نیوز

رضا نصیری، فرماندار گناباد در جلسه شورای اداری گناباد با اشاره به افتتاح فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد در چهارم خردادماه سالجاری با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی گفت: بعد از ۲۸ سال با تلاش مسوولان اعم از فرمانداران و نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی گناباد، آرزوی دیرینه مردم این شهرستان محقق می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فرماندار گناباد اضافه کرد: در این زمینه نماینده فعلی مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با تلاش خستگی ناپذیر از هیچ تلاشی برای سرعت بخشی در روند تکمیل و بهره برداری این فرودگاه دریغ نکرد و به نوعی سلامتی خود را پای این مساله گذاشت.

وی از فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد به عنوان دستاورد مهم نظام جمهوری اسلامی یاد کرد که با تلاش و جدیت دولت سیزدهم روند آن سرعت یافت.

نصیری تاکید کرد: باید از همه ظرفیتهای موجود دستگاههای اجرایی و مسوولان در بخشهای مختلف و آحاد مردم و تشکل های مردمی برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر آیین افتتاح فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد عامل مهم توسعه و رونق در بخشهای مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نتنها در گناباد بلکه ۱۵ شهرستان همجوار جنوب استان خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی است که مایه تحول در این منطقه خواهد شد.

نصیری در بخش دیگری از سخنانش افزود: ۲ هزار تن قیر تهاتری با پیگیری مسوولان مربوطه تامین و با استفاده از آنها معابر روستایی این شهرستان آسفالت شد.  ۱۳۴ هزار متر مربع از معابر ۱۹ روستای این شهرستان طی یک سال گذشته آسفالت شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    باسلام علیزاده از تربت حیدریه ازمقامات کشوری ومحلی گناباد که برای فرودگاه منطقه ای شهدای جنوب خراسان رضوی تلاش کردند صمیمانه سپاسگزارم