| کد خبر: 270648 |

◄ ۱۴ نفر در حوادث رانندگی نوروز امسال در خراسان جنوبی قربانی شدند

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ۱۴ نفر در حوادث رانندگی نوروز امسال در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی فوت شدند.

تین نیوز

بیرجند| رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اعلام اینکه ۱۴ نفر در حوادث رانندگی نوروز امسال در سطح جاده‌های استان فوت شده‌اند، گفت: ۴۳ درصد تصادفات رخ داده در جاده‌ها در ایام نوروز امسال از نوع واژگونی بوده است.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ رضائی اظهار داشت: یکنواختی جاده‌ها، نبود مجتمع‌های خدماتی در عمق جاده‌ها، سرعت زیاد، سبقت غیرمجاز و خستگی راننده از عوامل موثر در واژگونی به شمار می‌آید.

سرهنگ رضایی گفت: در تصادفات امسال ۲۰۰ نفر نیز در ۳۳۲ حادثه رانندگی رخ داده مجروح شده‌اند.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری مردم، شاهد کاهش حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه پارسال بوده‌ایم، ادامه داد:  آمارهای سفرهای امسال نسبت به نوروز پارسال کمتر از یک درصد کاهش داشته است. 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه شدت تصادفات رانندگی در استان نسبت به سایر نقاط کشور بیشتر است، افزود: تصادفات رخ به رخ نیز در استان فراوانی دارد.

سرهنگ رضائی گفت: محور فردوس طبس دیهوک راور به سمت کرمان از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان است و محور‌های ورودی شهر بیرجند نیز از سمت خوسف و قاین تصادفاتی را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال فرمانده انتظامی استان ۹۵ نیرو به پلیس راه تزریق کرد، اذعان داشت: بیش از ۳۰ خودرو نیز از سوی سازمان‌ها به پلیس واگذار شد تا در طرح نوروزی مشکلی به وجود نیاید.

سرهنگ رضائی با اشاره به وجود ۹۲ نقطه پرتصادف در سطح استان، یادآور شد: بیش از ۶۰ هزار خودرو در طرح نوروزی اعمال قانون شده‌اند و حدود ۳ هزار و ۳۰۰ خودرو نیز به طور موقت توقیف شدند تا حوادث کاهش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.