| کد خبر: 266927 |

◄ افزایش ۸ درصدی جابجایی مسافر در خراسان جنوبی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افزایش ۸ درصدی جابجایی مسافر در استان خبر داد و گفت: یک میلیون و 569 هزار و 652 نفر مسافر در استان در سال جاری جابجا شده‌اند.

تین نیوز

بیرجند| معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: مسافران جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان ۸ درصد رشد داشته است. 

به گزارش تین نیوز، حسین عباسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۵۲ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان از ابتدای سال تاکنون جابجا شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری ۵۸۱ هزار و ۴۲۴ نفر مسافر به خراسان جنوبی وارد شده اند، افزود: طی این مدت ۶۳۴ هزار و ۹۶۹ مسافر نیز از استان خارج و ۹۳۴ هزار و ۶۸۳ نفر مسافر درون استان جابجا شده اند.

عباسی با اشاره به اینکه بیشترین سهم جابجایی مسافر از مبدأ شهرستان های استان مربوط به شهرستان طبس بوده است، افزود: این شهرستان با ۶۲۲ هزار و ۷۵۹ نفر بیشترین و درمیان با ۹ هزار و ۹۷ نفر مسافر کمترین سهم جابجایی مسافر را داشته اند.

عباسی گفت: عمده مقاصد سفر از استان به ترتیب استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و یزد بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد یک هزار و ۴۵۴ نفر راننده در بخش مسافر استان شاغل هستند، افزود: تعداد ۳۰۵ دستگاه سواری کرایه، ۲۲۹ دستگاه مینی بوس و ۲۸۴ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافرین از مبدأ ۱۵ پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می دهند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: در راستای ارتقای سطح خدمات به مسافران، علاوه بر نظارت های لازم بر عملکرد شرکت های حمل و نقل، رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی در محل پایانه های مسافری و در طول محورهای مواصلاتی استان، بررسی وضعیت عملکرد شرکت ها، رانندگان و ناوگان از طریق سامانه های کاربردی از جمله داپ، صورت وضعیت آنلاین و کارت هوشمند در دستور کار بوده و تخلفات مشاهده شده نیز به کمیسیون های مربوط ارجاع می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.