| کد خبر: 262284 |

روکش آسفالت ۵۸۰ کیلومتر از راه های خراسان جنوبی از ابتدای سال

برای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان و رفاه حال کاربران جاده ای از ابتدای سال ۱۴۰۲ در سطح جاده های استان بیش از ۵۸۰ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی با ۲۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای بیش از ۵۸۰ کیلومتر روکش آسفالت در جاده های استان از ابتدای سال جاری خبرداد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد فدوی،  گفت: برای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان و رفاه حال کاربران جاده ای از ابتدای سال ۱۴۰۲ در سطح جاده های استان بیش از ۵۸۰ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی با ۲۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

وی ادامه داد: از اهداف مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ارتقای روکش محورهای مواصلاتی سطح استان است که امیدواریم با استمرار و پیگیری های لازم بتوانیم برای ارتقاء رویه آسفالتی راه ها در راستای خدمت رسانی بهتر به کاربران جاده ای و ایجاد بستری مناسب برای برقراری تردد ایمن خدماتی مطلوب تر ارائه کنیم.

فدوی یادآور شد: راهداری با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد بستری مناسب برای تردد بهتر در جاده ها، اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطرنشان کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن رویه سالم همراه نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.