| کد خبر: 259414 |

پروازهای فرودگاه بیرجند روی باند کنسلی

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: یکی از شرکت‌های هواپیمایی همه پروازهای خود به مبدأ یا مقصد فرودگاه بیرجند را تا اطلاع بعدی کنسل کرد.

تین نیوز

یکی از شرکت های هواپیمایی تمامی پروازهای خود با مبدأ یا مقصد فرودگاه بیرجند را تا اطلاع ثانوی کنسل کرده که مشکلات عدیده ای برای شهروندان به وجود آورده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عظیم طهماسبی اظهار کرد: فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند در تیرماه ۲۸ پرواز رفت و برگشت بیرجند- تهران- بیرجند یا بیرجند- مشهد- بیرجند داشته است که یکی از شرکت های هواپیمایی (پارس ایر) در یک مرحله چهار پرواز خود را به صورت کامل کنسل کرد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مردادماه نیز این شرکت تمامی پروازهای خود در خراسان جنوبی را تا اطلاع ثانوی کنسل کرد، بیان کرد: علت این کنسلی را چک فنی هواپیماها و کمبود ناوگان عنوان کرده اند.

طهماسبی ادامه داد: این کنسل کردن پروازها به مبدأ یا مقصد فرودگاه بیرجند از تیرماه تاکنون باعث شده که تعداد پروازها از ۲۸ پرواز رفت و برگشت به ۱۲ پرواز رفت و برگشت کاهش پیدا کند و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد.

وی یادآور شد: البته چه ما و چه استانداری در حال رایزنی برای بازگشت پروازها هستیم تا مشکلات مردم برای سفرهای هوایی کاهش پیدا کند و امیدواریم به زودی این قضیه رفع شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.