| کد خبر: 161144 |

علت واژگونی اتوبوس در جاده دیهوک -فردوس مشخص شد

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ، علت اصلی واژگونی اتوبوس در محور دیهوک - فردوس را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ، علت اصلی واژگونی اتوبوس در محور دیهوک - فردوس را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد.

به گزارش ایرنا سرهنگ حسین رضایی گفت: بر اساس آخرین آمار که منجر به تشکیل پرونده از سوی پلیس راه شده است، در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده دیهوک - فردوس، 9 نفر کشته و 23 نفر زخمی شدند.

وی افزود: سایر علل واژگونی اتوبوس در این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

یک دستگاه اتوبوس ساعت 2 و 34 دقیقه بامداد روز گذشته ( دوشنبه) در محور دیهوک - فردوس واژگون شد و اغلب سرنشینان آن زن و از گچساران در کهگیلویه و بویراحمد راهی مشهد مقدس بودند.

این در حالی است که مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان خراسان جنوبی اعلام کرد: 9 نفر در این حادثه کشته و 36 نفر راهی بیمارستان شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند هم گفت: در مجموع تاکنون مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور دیهوک - فردوس مشکل خاصی برای درمان نداشته اند و حال عمومی آنها خوب است.

دکتر محمد دهقانی افزود: مصدومان در لحظات ابتدایی پس از وقوع حادثه در بیمارستان های شهرستان های فردوس و طبس بستری شده بودند که 18 نفر (هفت نفر از فردوس و 11 نفر از طبس) با بالگردهای اورژانس هوایی طبس و بیرجند و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.