| کد خبر: 240573 |

اجرای طرح استقبال از بهار در قم

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از پاک‌سازی مبادی ورودی و خروجی شهر با عنوان طرح استقبال از بهار خبر داد.

تین نیوز

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از پاک‌سازی مبادی ورودی و خروجی شهر با عنوان طرح استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهرنیوز،  سید عبدالله میر ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در قم اظهار کرد: یکی از برنامه‌ های سازمان، پاک‌سازی ورودی‌ و خروجی‌ های شهر است که در دستور کار سازمان قرار دارد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: برای این اقدام، اکیپ جمع‌ آوری خاک و نخاله سازمان همه‌ روزه در سطح شهر فعالیت می‌ کنند و گشت‌ های ویژه سازمان نیز بر این کار نظارت خواهند کرد.

وی با اشاره به خودروها و نیروی انسانی موردنیاز جهت پاک‌سازی سطح شهر اظهار داشت: با توجه به خانه‌ تکانی و پاک‌ سازی منازل در روزهای پایانی سال، حجم زباله‌ ها و خاک و نخاله‌ ها و ضایعات ساختمانی افزایش می‌ یابد که هزینه و تلاش مضاعف جهت پاک‌سازی شهر و محلات، معابر جهت استقبال از نوروز می‌ شود و شهر به استقبال سال جدید می‌ رود.

میر ابراهیمی ادامه داد: هدف از اجرای طرح پاک‌سازی مسیر و معابر سطح شهر از ضایعات خاک و نخاله، بهسازی مسیر‌ها و ایجاد منظری زیبا و مناسب برای شهروندان و مسافرانی بوده که در شهر تردد می‌ کنند.

وی با تأکید بر اینکه پاک‌سازی حریم راه‌ ها به‌طور مستمر و در طول سال توسط اکیپ خاک و نخاله سازمان مدیریت پسماند انجام می‌ شود، تصریح کرد: این اقدام یک نگاه بازدارندگی برای افراد متخلف و حذف محیط‌های نا‌زیبا از سطح شهر دارد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه با همکاری مناطق هشت‌ گانه تمامی نخاله‌ ها و ضایعات ساختمانی از حریم شهر جمع‌ آوری می‌شود، اضافه کرد: امید است در آستانه سال نو با اقدامات خود بتوانیم شهری زیبا و پاکیزه را در جهت رفاه حال مسافران نوروزی و شهروندان فراهم نماییم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.