خط دوم متروی قم با نیاز ۸۰ همت اعتبار و پیشنهاد تأمین مالی از اراضی پردیسان، اولویت اصلی مدیریت شهری است.
خط دوم متروی قم با نیاز ۸۰ همت اعتبار و پیشنهاد تأمین مالی از اراضی پردیسان، اولویت اصلی مدیریت شهری است.
رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر قم: تدوین طرح جامع جدید و توسعه مبتنی بر حمل ونقل عمومی ضرورت دارد.
شورای اسلامی شهر قم در جلسه رسمی خود بر تسریع تکمیل طرح های نیمه تمام، شفاف سازی بودجه و اجرای پیوست فرهنگی تأکید کرد؛…
استاندار قم از آغاز مجدد پروژه فرودگاه قم پس از ۱۲ سال توقف خبر داد و اعلام کرد که این طرح تا دو سال آینده به بهره…
این اتوبوس ها در پنج مرحله تأمین و ظرف مدت سه ماه تحویل شهرداری قم خواهند شد و مرحله نخست اتوبوس ها تا هفته آینده وارد…
پیش کارگاه مهندسی ارزش حمل و نقل ریلی درون شهری(مونوریل) قم امروز سه شنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۴ در مرکز تحقیقات راه، مسکن و…
مدیرعامل سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری قم اعلام کرد که با هدف کاهش مشکلات ترافیکی و بهبود کیفیت تردد شهروندان، چهار خط…
احداث کمربندی قم به طول ۱۲/۵ کیلومتر از جاده جعفریه تا آزادراه تهران-قم اهمیت زیادی دارد و خودروهای سنگین را بجای…
اتوبوس های برقی قم به عنوان نماد حمل و نقل پاک هنوز به مقصد نرسیده اند؛ ۴ دستگاه از مدار خارج شده و وعده ۲۰ دستگاه، در…
در شهری که هر روز بر حجم ترافیک، آلودگی هوا و نارضایتی شهروندان افزوده می شود، احیای خط دوم مترو فراتر از یک پروژه…