| کد خبر: 88135 |

رانندگان اتوبوس مسیر دزفول - اهواز نسبت به واگذاری سهام شرکت مسافربری گله مندند

تین نیوز | رانندگان اتوبوس های مسیر دزفول - اهواز نسبت به واگذاری سهام شركت مسافربری ادیب سیر به سهامدار جدید گله مند می باشند.

 

تعدادی از رانندگان اتوبوس كه در این مسیر در امر جابجایی مسافر فعالیت دارند روز یكشنبه نسبت به واگذاری شركت مسافربری ادیب سیر به سهامداران جدید اعتراض كردند.

نماینده این رانندگان در محل ترمینال دزفول افزود:40 دستگاه اتوبوس در مسیر دزفول به اهواز در حال فعالیت هستند كه 20 اتوبوس زیرنظر شركت گلچین ترابر و 20 اتوبوس دیگر زیر نظر شركت ادیب سیر فعالیت می كنند.

محمدرجبی مقدم گفت:پیش از این در گفت وگویی كه با رییس شركت ادیب سیر انجام شد رانندگان اتوبوس خواستار واگذاری سهام این شركت به خود شدنداما رییس شركت مذكور بدون هماهنگی نسبت به واگذاری سهام شركت به سایر افراد اقدام كرد.

وی افزود:در حال حاضر 20 راننده اتوبوس كه زیرنظر شركت ادیب سیر هستند نسبت به واگذاری این شركت علی رغم گفت وگوهای پیشین اعتراض كردند ضمن اینكه شركت گلچین ترابر دیگر شركت فعال در این ترمینال نیز از به كارگیری اتوبوس های ما امتناع كرده است.

رجبی مقدم اظهار كرد:با توجه به اینكه مدیر شركت نیز جوابگو نیست مشكل با مدیر پایانه در میان گذاشته شد و ایشان نیز خواستار حل مشكل رانندگان اتوبوس شدند.

مدیر پایانه مسافربری دزفول نیز در این خصوص گفت:مدیر شركت ادیب سیر سهام این شركت را به فرد دیگری واگذار كرده كه از نظر قانونی هیچ گونه خلافی انجام نداده است ولی اعتراض رانندگان را به دنبال داشته است.

عبدالله طهماسبی افزود:به دلیل كاهش سفر در مسیر دزفول - اهواز و برعكس رانندگان اتوب س ناچاراند ساعت ها برای تكمیل ظرفیت 40 نفره اتوبوس منتظر بمانند كه این امر موجب اعتراض مسافران می شود.

وی افزود:مدیر شركت جدید ادیب سیر با توجه به این مشكلات قصد به كارگیری خودروی ون با ظرفیت 18 نفر را دارد تا مسافرانی زمان زیادی منتظر نمانند.

طهماسبی گفت:برای حل مشكل رانندگان اتوبوسی كه سالها تجربه فعالیت با این شركت را دارند نشستی با حضور مسوولان فرمانداری برگزار شده كه امیدواریم بزودی مشكل این رانندگان حل شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.