| کد خبر: 64979 |

تردد در جاده های استان، زیر ذره بین دوربین های نظارتی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان

تین نیوز | مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان گفت: در تمام محورهای استان دوربین های تردد شمار و کنترل سرعت این اداره کل در طول شبانه روز، بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می کنند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان مهندس علیرضا مجرد افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه تردد شمار برخط راهها در شهریور امسال 6 میلیون و 677 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.
 
وی بیشترین ترددها را با 31 درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین در مسیر بندرعباس - بندر شهید رجایی عنوان کرد و اظهار داشت : در این مدت 667 هزار و 858 وسیله نقلیه سبک و سنگین در این محور تردد داشته اند.
 
مهندس مجرد با اشاره به اینکه نرخ جریان ترافیک در راههای استان معادل 160 وسیله نقلیه در ساعت است افزود: در شهریور امسال محور بندرشهید رجایی – بندرعباس با تردد 898 وسیله نقلیه در ساعت، بیشترین بار ترافیکی در استان را داشته است.
  
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همچنین کمترین نرخ جریان ترافیک در هرمزگان را با ثبت  تردد 16وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور لامرد – سه راهی چهوو دانست.
 
مهندس مجرد، سرعت متوسط تردد وسایل نقلیه در راههای هرمزگان را 77  کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود: در این ماه بیشترین سرعت متوسط با ثبت تردد 96 کیلومتر در ساعت در محور بندرعباس – سه راهی چاه شیرین ثبت شد. 
 
وی همچنین با تأکید بر اینکه در این ماه 10 درصد از وسایل نقلیه عبوری در جاده های استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکردند اظهار داشت : تخلف 208 هزار و 483 وسیله نقلیه در محور بندر شهید رجائی- بندرعباس و 75 هزار و349 وسیله نقلیه در محور بندرعباس – سه راهی چاه شیرین به ثبت رسید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن 0 0

    در محور بندرعباس حاجی اباد محدوده گردنه تنگه زاغ و محور حاجی اباد بندر عباس محدوده ذرتوتابلوی سبقت برای کامیون ممنوع نسب شده. حال با وجود اینکه وزارت محترم راه هزینه زیادی برای احداثوروان شدن ترافیک کرده. و باوجود اینکه جاده احداثشده از استانداد لازم برخوردار است و تابلوی محدودیت سرعت نیز نسب شده، چرا سبقت را نیز ممنوع کردید…؟ و پلیس راه محترم نیز رانندگان را جریمه میکند. در ضمن باید توجه داشت با رکود شدید اقتصادی و کم شدن حجم بار وکم شدن ترددکامیونها بر درآمد بخشهای مختلفی تاثیر گذاشته است و شاید نصب چنین تابلوهای غیر کارشناسی بی ارتباط با این کم شدن درامد نباشد

  • 0 0

    با احترام خدمت اقای مجرد، شما که از آمار چنین دقیقی خبر دارید، به طور حتم آمار دقیقی هم از حجم بار دارید. شما حتما آمار دقیقی هم از بارهایی که بیرون از سیستم اعلام بار توسط افراد سودجو و فرصت طلب، بارگیری و جابجا میشود را هم دارید. وحتما آمار و تعداد افراد مظلوم و پاکدستی را که در پایانه بندرعباس از ۱۰ تا ۱۵ روزذمنتظر بارگیری هستند را هم دارید. حال چرا جلوی شرکتهای حمل ونقل ونمایندگان ورانندگان سود جو را نمیگیرید…؟ با توجه به اینکه شما از اهرم سیاسی و سازمانی بسیار قوی برای جلوگیری از این کا بهره مند هستید. البته بسیاری از انسانها میدانند که دیگر پاکدستی و درستکاری به جز پوز خند صاحبان قدرت و ثروت سود دیگری برایشان ندارد، و فقط سود مهم است سود و سود. ولی با توجه به اینکه این رفتارها در تارو پود جسم و روحشان تنیده شده تا لحظه مرگ دست از پاکدستی برنمیدارند.