| کد خبر: 24074 |

نواقص جاده های برون شهری علت افزایش تصادفات فوتی جاده های همدان است

تین نیوز | فرمانده انتظامی استان همدان گفت: نواقص جاده های برون شهری علت افزایش تصادفات فوتی در جاده های استان است.
 
سردار محمد مهدیان نسب پیش از ظهر چهارشنبه درجمع خبرنگاران همدان اظهار داشت: ما در حوزه رشد و تعالی فردی و سازمانی در حوزه همکاران، خانواده، اجتماع اقدامات خوبی انجام داده ایم.
 
فرمانده انتظامی استان همدان افزود: همچنین همواره پلیس در راستای امنیت مردم گام برداشته و با کسی که بخواهد مردم را متضرر کند، برخورد می کند.
 
وی با اشاره به اینکه 16 طرح پیگیرانه وجود دارد، بیان داشت: این طرح ها هر سال بازنگری می شود و در 13 شاخص امنیتی شش درصد کاهش نسبت به شش ماه مشابه گذشته داشته ایم.
 
مهدیان نسب با بیان اینکه در سرقت های خرد پنج درصد افزایش داشتیم، اضافه کرد: در چهار حوزه طرح محله محوری، منطقه ای، تخصصی، و عملیات مشترک یک هزار و 252 طرح عملیاتی اجرا کردیم که 63 درصد کشفیات در این طرح ها افزایش پیدا کرده است.
 
فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه 18 درصد رضایت مندی مردم نسبت به عملکرد پلیس و حاضر شدن در محل ارتکاب جرم و سرقت افرایش یافته است، عنوان داشت:  همچنین به مطالبات آنها رسیدگی کردیم که این نسبت به شش ماه مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.
 
مهدیان نسب با اشاره به اینکه در راستای فرهنگ سازی، محورهای آموزش همگانی با تشکیل اتاق فکر و میزگردهای علمی پژوهشی برنامه داشتیم، ابراز داشت: این برنامه ها شامل یک هزار و 475 جلسه برای استفاده از فرصت ها برای پیشگیری اجتماعی و آموزشی بوده است.
 
وی در ادامه در مورد تصادفات افزود: در حوزه دورن شهری با کاهش 26 درصدی تصادفات روبرو هستیم که این مورد نسبت به شش ماه سال گذشته با کاهش روبرو بوده است.
 
مهدیان نسب با اشاره به اینکه در جمعیت متوفیان درون شهری 30 درصد کاهش وجود دارد، ابراز داشت: تعداد فوت شدگان در جاده های درون شهری استان 18 نفر بوده است.
 
فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه در حوزه برون شهری تعداد تصادفات فوتی شش و هفت دهم درصد افزایش داشته است، اعلام داشت: این افزایش کوتاهی از پلیس نبوده بلکه به دلیل نواقص جاده ها است.
 
مهدیان نسب در این مورد افزود: 30 نقطه حادثه خیز در جاده های برون شهری استان شناسایی شد که همه آنها اصلاح شده و تنها شش نقطه باقی تا اصلاح شود.
 
فرمانده انتظامی استان همدان اذعان داشت: در راستای آموزش چهره به چهره برای امسال چشم انداز بالای 300 هزار نفر را در نظر داریم، آموزش دهیم.
 
مهدیان نسب اظهار داشت: در بررسی های موشکافانه از مردم، نیروی انتظامی استان همدان در رشد و تعالی سازمانی و میزان رضایت مندی مردم از پلیس 18 درصد افزایش داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه مردم به پلیس اعتماد دارند، گفت: استان همدان دارای مردم پلیس دوست بوده و با توجه به نامگذاری سال، پلیس استان همدان نیز در این راستا قدم بر می دارد.
 
فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه با بیان اینکه همه کار ها نمی شود به طور 100 درصدی اجرا شود، افزود: امنیت موجود در جامعه مبنی بر مشارکت مردم در پیشگیری از جرایم و ارتقا کشف پیش‌دستانه و علمی است.
 
مهدیان نسب در مورد اولویت های پلیس استان همدان، گفت: موضوع ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب از اولویت های پلیس استان همدان بوده و شش ایستگاه فرهنگی حجاب و عفاف در همدان راه اندازی شد که رویکرد فرهنگی داشته است.
 
مهدیان نسب به برگزاری میزگرد در مورد عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: برای ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده و هدف نه رویکرد برخوردی بلکه رویکرد فرهنگی است.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه رویکرد این ایستگاه ها فرهنگی اجتماعی است، ابراز داشت: ماموران حاضر در ایستگاه با در اختیار قرار دادن بسته هایی در مورد عفاف و حجاب به افراد و مسافران، آنها در مورد اهمیت حفظ عفاف و حجاب اطلاعات ارائه می دهند.
 
مهدیان نسب گفت: این ایستگاه ها به طور ارشادی عمل می کنند و علاوه بر توزیع بسته، بنرها و پوستر هایی در خود ایستگاه ها در مورد عفاف و حجاب نصب شده است.
 
وی بیان کرد: برای هفته نیروی انتظامی امسال 192 برنامه در نظر گرفته ایم از جمله همایش استانی، افتتاح موزه انتظامی، اجرای مراسم صبحگاه مشترک، اجرای طرح مردم یاری، اجرای مراسم کوهپیمایی و غیره از جمله برنامه ها است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.