| کد خبر: 239185 |

بزودی انجام می پذیرد:

◄ آغاز عملیات تعریض فاز دوم سه‌راهی خزر آباد-لاریم

تعریض فاز دوم از سه راهی لاریم به شهرک صنعتی به طول ۳۶۰۰متر ،پمپ بنزین تا کوهی خیل به طول ۹۰۰ متر و سه راهی بالا زرین کلا تا سه راهی لاریم به طول ۱۳۰۰ متر اجرایی می گردد.

تین نیوز

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم تعریض و ایمن سازی منطقه «سه راهی خزر آباد-لاریم- بهنمیر » به زودی خبر داد.

اسماعیل فولادی ضمن اشاره بر اهمیت راه های ارتباطی مازندران ، عنوان کرد: ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده ای جز دغدغه های این اداره کل بوده ، از این رو تلاش می شود تا با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات در جهت ساختن یک راه مناسب و استاندارد گامی ارزنده برداشت.

فولادی اظهار کرد: محور ارتباطی سه راهی لاریم به سمت بهمنیر یکی از محورهای پرتردد و حادثه خیز استان محسوب شده که عملیات چهار خطه نمودن آن در دستور کار ادارات ذیربط قرار دارد لیکن ایمن سازی مقاطع پرحادثه و پرتردد آن جز برنامه های این اداره کل می باشد.

وی طول پروژه را ۵۸۰۰ متر عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: تعریض فاز دوم از سه راهی لاریم به شهرک صنعتی به طول ۳۶۰۰متر ،پمپ بنزین تا کوهی خیل به طول ۹۰۰ متر و سه راهی بالا زرین کلا تا سه راهی لاریم به طول ۱۳۰۰ متر اجرایی می گردد.

فولادی افزود: استان مازندران دارای ۳۶کیلومتر آزادراه، ۸۰۵کیلومتر بزرگراه، ۶۳۰کیلومتر راه اصلی، ۹۹۱ کیلومتر راه فرعی ونزدیک به ۷۹۰۰کیلومتر راه روستایی می باشد که از استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور است که همه ساله خدمات شایانی را در این بخش به کاربران جاده ای ارائه می نماید.

گفتنی است فاز اول این تعریض به طول ۳۲۰۰ متر از سمت راست سه راهی لاریم به بهنمیر در سال جاری انجام شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.