| کد خبر: 20355 |

ناوگان حمل و نقل مسافر استان همدان رو به ارتقا و نوسازی است

تین نیوز | رئیس اداره مسافر استان همدان گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر استان همدان نسبت به سال‌های گذشته با روند پرسرعتی در حال نوسازی است.
 
وحید سخائیان با اشاره به اینکه فروش غیر حضوری و اینترنتی بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی از سال 87 در استان همدان آغاز شده است، اظهار کرد: در ابتدای این طرح شرکت‌های مسافربری و مردم تمایل چندانی به خرید اینترنتی بلیت نداشتند ولی در حال حاضر این روند تغییر کرده است.
 
وی از افزایش چند برابری خرید اینترنتی بلیت نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 35 درصد مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی استان به صورت غیر حضوری بلیت های خود را تهیه می کنند.
 
رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان بر افزایش خرید اینترنتی بلیت توسط مسافران و مردم تاکید کرد و گفت: هم اکنون بخش قابل توجهی از مسافران در روستاها و شهرستان‌های کوچک آشنایی چندانی با خرید اینترنتی بلیت ندارند که با تبلیغات مناسب در حال فرهنگسازی در این زمینه هستیم.
 
وی با بیان اینکه تمامی شرکت‌های مسافربری در زمینه فروش بلیت اینترنتی دارای سامانه هستند، عنوان کرد: مردم می توانند با مراجعه به سایت SAFAR724.IR بلیت خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند.
 
سخائیان با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در اوایل امسال ابراز کرد: پس از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، هزینه های مرتبط با ناوگان حمل و نقل نیز افزایش قابل توجهی داشته است.
 
وی تصریح کرد: این در حالی است که نرخ بلیت ناوگان حمل و نقل مسافر بدون هیچ تغییری در جای خود باقی مانده و نیاز است تا در این زمینه مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند.
 
رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان درباره نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان نیز گفت: ایمنی وسایل نقلیه اولویت نخست در نظارت‌ها محسوب می شود زیرا خودرو باید تاییدیه های ایمنی را از مراکز ذیصلاح داشته باشد.
 
وی ارتقای سطح خدمات و نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر را از دیگر حوزه های نظارتی اداره کل برشمرد و بیان کرد: ناوگان حمل و نقل مسافر استان همدان نسبت به سال های گذشته با روند پرسرعتی در حال نوسازی است.
 
سخائیان با اشاره به فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع) تصریح کرد: به طور معمول برای ایام و مسیرهای خاص همچون مشهد مقدس تمهیداتی در دستور کار قرار می‌گیرد ولی با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل استان همدان ظرفیت بالایی دارد، می تواند تقاضای مردم در زمان ولادت امام رضا(ع) را پاسخ دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.