| کد خبر: 194972 |

معافیت خودروهای پلاک رودبار از پرداخت عوارض بزرگراه امام‌زاده هاشم

با دستور دادستان رودبار طرح عبور خودروهای پلاک رودبار (ط ۵۶) بدون پرداخت عوارضی از ایستگاه عوارضی امام‌زاده هاشم از اول شهریور اجرایی شد.

تین نیوز

 با دستور دادستان رودبار طرح عبور خودروهای پلاک رودبار (ط ۵۶) بدون پرداخت عوارضی از ایستگاه عوارضی امام‌زاده هاشم از اول شهریور اجرایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، «وعده انتقال عوارضی امام‌زاده هاشم به پاچنار، به کجا رسید؟» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مطرح کرده است که «احداث ایستگاه عوارضی امام‌زاده هاشم که به‌نوعی شهرستان رودبار را به دو قسمت تبدیل کرد، موجب نارضایتی بسیاری از بومی‌های منطقه، مردم شهرستان و استان گیلان شد به‌موجب آن بسیاری از مسؤولان در دوره‌ها و رده‌های مختلف مدیریتی، برای انتقال عوارضی از امام‌زاده هاشم به پاچنار لوشان ورودی استان گیلان وعده دادند اما سرانجام این موضوع در وعده باقی ماند. از مسؤولان ذی‌ربط انتظار پیگیری و پاسخگویی نسبت به عدم تحقق وعده به‌ویژه موضوع مذکور را داریم.»

اجرا شدن طرح عدم پرداخت عوارض توسط خودروهای پلاک رودبار از اول شهریور

دادستان شهرستان رودبار در حاشیه بازدید و نظارت از ایستگاه عوارضی امامزاده هاشم  در رودبار اظهار کرد: از روز جمعه اول شهریور 1398 با نظارت دستگاه قضا، عوامل انتظامی شهرستان رودبار و حضور فعال مأموران پلیس‌راه و پلیس آزادراه رشت - قزوین، طرح عبور خودروهای پلاک رودبار (ط ۵۶) بدون پرداخت عوارضی از ایستگاه عوارضی امام‌زاده هاشم اجرایی شد.

هادی بشری با بیان این‌که خود را مدافع حقوق عامه می‌دانیم، گفت: تلاش دستگاه قضا در شهرستان بر این است تا از حق ازدست‌رفته مردم نجیب و انقلابی دیار زیتون دفاع کند که اکنون در اول راه هستیم و این تظلم‌خواهی و دفاع از حقوق به‌حق مردم، ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به استقرار و جانمایی ایستگاه عوارضی در امام‌زاده هاشم افزود: همشهریان عزیز که دارای خودروی پلاک رودبار (۵۶ ط) هستند از این‌پس می‌توانند بدون پرداخت عوارض از مسیر رشت - رودبار و شهرهای حومه و بالعکس تردد کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.