| کد خبر: 158998 |

تقاطع غیرهم سطح درمسیر سه راهی مهرآباد رودهن

معاون وزیرراه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای کشور در بازدید از پروژه های مسیرهای ارتباطی دماوند گفت: حجم تردد وتراکم ترافیک سه راهی مهرآباد در بخش رودهن زیاد است و با بررسی کارشناسی درصورت نیاز نسبت ایجاد تقاطع غیرهم سطح اقدام می شود.

تین نیوز

داوود کشاورزیان روز پنج شنبه در بازدید از پروژه ها و محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند که با حضور مسئولان شهرستانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد:جاده ایوانکی - ساران در منطقه جنوبی شهرستان دماوند در بخشی از مسیر مورد نظر در محدوده شهر کیلان نیاز به بازسازی دارد و با توجه به اینکه این محور جزو ردیف‌های در دست احداث توسط شرکت ساخت است، طبیعتا اصل کار را باید این شرکت انجام شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، کشاورزیان ادامه داد: در این خصوص توافقی در مورد بخشی از کار که در حوزه اداره کل راهداری استان تهران قرار دارد انجام شده که قسمت‌هایی که نیاز به بازسازی دارد مدنظر قرار گیرد.
این مقام مسئول در مورد مسیر صالح‌آباد به سمت کیلان اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون مسیر کنونی با ضوابط راه روستایی است که در این خصوص تصمیم بر آن شد تا راه مذکور به راه فرعی ارتقا یابد تا به عنوان راه فرعی بهسازی شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در خصوص جاده کیلان به آبسرد تصمیمی اتخاذ نشده چون این مسیر جزو پروژه آبسرد به سمت ایوانکی قرار دارد و در دستور کار شرکت ساخت می باشد.
کشاورزیان در خصوص محور هومند به آبسرد نیز گفت: این پروژه جزو منطقه ایوانکی است و تصمیمی در این خصوص صورت نگرفته ولی شهرداری آبسرد درخواستی مبنی بر واگذاری هومند به این نهاد دارد که پس از جمع‌بندی دستور نهایی صادر می گردد.
همچنین محمد رفیعی‌طباطبایی، شهردار آبسرد در این دیدار با اشاره به لزوم پیگیری تعریض جاده مواصلاتی آبسرد به کیلان گفت: در راستای بازدید معاون وزیر راه‌وشهرسازی از آبسرد، تصمیم بر این شد که جاده آیت‌الله خامنه‌ای معروف به جاده هومند، تحویل شهرداری آبسرد شود.
وی با بیان اینکه از مشکلات شهر آبسرد طرح تعریض راه مواصلاتی آبسرد به کیلان است، گفت: این محور تاکنون موجب حوادث متعددی شده که در این راستا اقداماتی به ویژه در سال گذشته با هدف بهسازی مسیر صورت گرفته است اما به دلیل وجود تاسیسات، فیبرنوری و عبور لوله آب شهری کیلان این پروژه معطل ماند و متاسفانه امسال نیز بودجه خاصی به آن تعلق نگرفت.
شهردار آبسرد ادامه داد: با توجه به حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهر آبسرد، تعریض راه مواصلاتی آبسرد به کیلان مورد بررسی قرار گرفت که بنا بر اظهارات مطرح‌شده که این امر در حوزه مسئولیت شرکت ساخت قرار دارد، اما تقاضای ما از نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس، پیگیری تعریض این جاده است.
وی تصریح کرد: ساخت‌وسازهای اطراف جاده مواصلاتی تهران، فیروزکوه از دیگر موارد مطرح شده در بازدید معاون وزیر راه‌وشهرسازی بود که امروز مورد اشاره قرار گرفت؛ اما در پایان این بازدید تصمیم بر این شد که جاده آیت‌الله خامنه‌ای معروف به جاده هومند، تحویل شهرداری آبسرد شود.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.