| کد خبر: 131753 |

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم

مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات نصب عرشه فلزی پل روگذر جنوب به غرب تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم خبر داد.

تین نیوز
محمدحسن وساق ضمن اعلام خبر آغاز عملیات نصب عرشه فلزی پل روگذر جنوب به غرب تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، افزود: به‌دنبال تکمیل پایه‌ها و کوله‌های پل روگذر جنوب به غرب تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، عملیات نصب عرشه فلزی این پل سواره رو از جبهه غربی پروژه آغاز شد و نخستین دهانه پل با موفقیت در محل خود نصب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روزنامه همشهری آنلاین، وساق در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه، از تلاش برای ساخت تیرهای فلزی سقف زیرگذر غرب به شرق این تقاطع خبر داد و گفت: اقدامات مربوط به احداث شمع‌ها در دوربرگردان‌های شمال به شمال و جنوب به جنوب که به‌صورت زیرگذر اجرا می‌شوند نیز با سرعت مناسبی ادامه دارد و در تمام مقاطعی که با معارض ترافیکی مواجه نیست به اتمام رسیده‌است.

به گفته مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، زیر بار ترافیک رفتن پل روگذر جنوب به غرب تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، امکان رفع معارضات ترافیکی و تکمیل دوربرگردان‌های یادشده را فراهم خواهد کرد.

گفتنی است طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر غرب به شرق و 2دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است و بهره‌برداری از آن علاوه بر تسهیل ترافیک معابر برون شهری، باعث کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان ساکن در محدوده باقرشهر خواهد شد. پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه راهگشای ترافیکی به مرز 70درصد رسیده‌ است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.