| کد خبر: 256840 |

رشد 3 درصدی تخلیه و بار در بنادر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در یک سال گذشته در مجموع ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شد که در مقایسه با سال ما قبل آن سه درصد رشد نشان می دهد.

تین نیوز

محمد شکیبی نسب چهارشنبه ۱۰ خرداد در نشست تخصصی حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک در بندر بوشهر با حضور عادل دریس مدیرکل امور بندری، علیرضا آذرپاد رئیس اداره امور بندری و خسرو سرایی مدیر ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‎ های سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: در مدت یاد شده حمل و نقل کانتینری نیز با رشد ۵۱ درصدی، در سال ۱۴۰۱ به ۶۳ هزار تی.ای.یو افزایش پیدا کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شمار سوانح در عملیات بندری بوشهر هفت مورد بود که با مدیریت و نظارت خوب انجام شده در سال ۱۴۰۱ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

شکیبی نسب تصریح کرد: بندر ناایمن هیچگاه محل مراجعه شرکت های کشتیرانی و صاحبان کالا نخواهد بود بر همین اساس رعایت اصول مرتبط با ایمنی همواره اولویتی راهبردی برای بنادر استان بوشهر به شمار می رود.

شکیبی نسب ادامه داد: در بخش حمل، نگهداری، تخلیه و بارگیری و اطفا حریق کالاهای خطرناک اطلاعات جامع و کاملی در بندر بوشهر جمع آوری شده که به افزایش ایمنی فعالیت ها کمکی شایان می کند.

وی گفت: در صورت رعایت نشدن ایمنی لازم در حوزه کالاهای خطرناک خسارت های جبران ناپذیری به نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات وارد می کند در همین راستا بندر بوشهر نشست تخصصی حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک را برگزار کرده تا بتواند موانع و مسائل مانع افزایش ایمنی در این حوزه به حداقل ممکن کاهش دهد.

شکیبی نسب عنوان کرد: برگزاری چنین نشست هایی فرصتی مغتنم است تا نسبت به افزایش سطح دانش و آگاهی کارکنان فعال در بخش کالاهای به نحو مطلوبی افزایش یابد.

وی افزود: بندر بوشهر به عنوان یکی از بنادر فعال در تخلیه مشتقات نفتی و بویژه بنزین استان های همجوار همواره سعی کرده تا ایمنی در فعالیت های این چنینی در بالاترین سطح ممکن باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.