| کد خبر: 256156 |

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌ توسعه بندر گناوه

عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در تداوم رویکرد ویژه این سازمان به بنادر استان بوشهر، ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح توسعه جامع بندر گناوه اختصاص یافت.

تین نیوز

عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در تداوم رویکرد ویژه این سازمان به بنادر استان بوشهر، ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح توسعه جامع بندر گناوه اختصاص یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، مجید علی نازی عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از بندر گناوه با حضور مدیران معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: بندر گناوه به عنوان یکی از بنادر مهم تجاری در جنوب کشور مورد حمایت ویژه سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی بیان کرد: در همین راستا سال گذشته عملیات اجرایی طرح توسعه جامع بندر گناوه عملیاتی شده است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر تصریح کرد: همگام با اجرا طرح توسعه جامع بندر گناوه، راهکارهای تامین مالی پروژه لایروبی خور این بندر به عنوان مطالبه اساسی بندرنشینان مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: در راستای نگاه ویژه سازمان بنادر ۲ فروند شناور آتشخوار در بندر گناوه استقرار یافته است که اطمینان خاطر بسیار خوبی برای کمک به اطفا حریق های احتمالی است.

محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: بندر گناوه با برخورداری از ۵۴۰ فروند لنج سنتی ۱۸۸ متر اسکله دارد و هم اکنون نیز بیش از ۲۰ لنج در نوبت تخلیه بار در ازن بندر هستند.

محمد شکیبی نسب افزود: با توجه به اجرا طرح توسعه جامع بندر گناوه در مدت سه سال، برای کوتاه مدت باید پروژه لایروبی خور به طور ویژه دنبال شود.

وی ادامه داد: برای افزایش عمق خور بندر گناوه به ۲.۵ تا ۳ متر باید در حدود ۸۰۰ هزارمترمکعب لایروبی صورت گیرد.

شکیبی نسب اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد و فزاینده تخلیه و بارگیری در بندر گناوه و ارتباط معیشت بیش از ۷۵ درصد بندرنشینان گناوه سرعت بخشی به روند اجرا طرح های توسعه ای در بندر گناوه امری مهم و اجتناب ناپذیر به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.