| کد خبر: 252598 |

آغاز پیش‌فروش بلیت‌ نوروزی اتوبوس های استان بوشهر از اول اسفندماه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: برای تسهیل سفرهای نوروزی مردم، عرضه بلیت سفرهای جاده ای نوروزی ۱۴۰۲ از اول اسفندماه آغاز می شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: برای تسهیل سفرهای نوروزی مردم، عرضه بلیت سفرهای جاده ای نوروزی ۱۴۰۲ از اول اسفندماه آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عبدالکریم اخترشناس با اشاره به هم زمانی ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی اظهار کرد: بر اساس پیش بینی ها، حجم بالای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در هفته پایانی اسفندماه خواهیم داشت که در این راستا، طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر همزمان با سراسر کشور از ۲۴ اسفند آغاز می شود.

وی افزود: بخش حمل ونقل مسافر استان بوشهر برای عرضه بلیت سفر مردم از طریق اینترنت در آمادگی کامل قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد : با مشارکت تشکل های صنفی حمل و نقل مسافر، از ابتدای اسفندماه عرضه بلیت به صورت غیرحضوری و از طریق سایت های اختصاصی و مشترک شرکت های حمل و نقل مسافری آغاز می شود.

اخترشناس ادامه داد: هم استانی ها می توانند با مراجعه به سامانه های اینترنتی، بلیت سفر به شهرهای دلخواه خود را تهیه کنند.

وی یادآور شد: همچنین از هفتم اسفندماه، فروش بلیت های سفرهای نوروزی به دو شکل اینترنتی و حضوری در محل پایانه های مسافربری و دفاتر فروش شرکت ها انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اعلام پیش بینی افزایش ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل جاده ای، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و با به کارگیری همه ظرفیت های لازم، سعی می شود خدمات شایسته به هموطنان ارائه کنیم.

اخترشناس با بیان اینکه بیش از ۵۵۰ دستگاه اتوبوس ملکی استان و شرکت های طرف قرارداد در طرح نوروزی مشارکت دارند. عنوان کرد: با داشتن یکی از جوانترین ناوگان کشور، همانند نوروز گذشته و طرح اربعین حسینی آمادگی کامل وجود دارد تا مردم و مسافران را بدون هیچ دغدغه ای جابجا کنیم.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.