| کد خبر: 242189 |

◄ راه فعال شدن خط اتوبوسرانی عالیشهر - بوشهر چیست؟

فرماندار بوشهر گفت: در زمان حاضر بهترین و تنها راه برای حل مشکل تامین خط اتوبوسرانی میان عالیشهر و بوشهر جذب همکاری بخش خصوصی است.

تین نیوز

صالح رحیمی بیان کرد: در صورتی مساله توقف خط اتوبوس‌رانی و مشکلات ایجاد شده در این زمینه به طور ویژه در دستور کار قرار دارد و با همه توان فرمانداری برای حل این مشکل به کار گرفته می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی توضیح داد: روز گذشته جلسه‌ای با این موضوع با حضور شهرداری بوشهر و مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر برگزار شد اما شهرداری اعلام کرد که با توجه به ظرفیت اتوبوسرانی این شهرستان و بازگشایی مدارس امکان اختصاص یک خط به مسیر عالیشهر وجود ندارد.

فرماندار بوشهر اضافه کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز ظرفیتی برای به کارگیری در این مسیر ندارد و تلاش برای ایجاد آن می‌تواند در بلند مدت راه‌گشا باشد.

وی با اشاره به پایان قرار داد پیمانکار خصوصی، بیان کرد: در شرایط کنونی به دنبال جلب موافقت این پیمانکار برای ادامه همکاری در این زمینه هستیم که لازم است شورای شهر و شهرداری عالیشهر نیز به بخش خصوصی کمک کنند تا در کمترین زمان ممکن خدمت‌رسانی به مردم این شهر از سر گرفته شود.

رحیمی اذعان کرد: در صورتی که پیش از پایان این قرارداد به فرمانداری اطلاع داده شده بود، برای پیشگری از توقف این خدمت‌رسانی اقدام می‌شد.

شهر جدید عالیشهر در ۲۰ کیلومتری شرق بوشهر قرار دارد و بسیاری از ساکنان آن در شهر بوشهر اشتغال دارند، تعطیلی خط اتوبوسرانی عالیشهر به بوشهر باعث افزایش هزینه تردد، سرگردانی و گلایه اهالی این شهر جدید شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.