| کد خبر: 220696 |

رشد ۷۰درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا در استان بوشهر در شش ماه نخست امسال ۷۰درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

تین نیوز

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا در استان بوشهر در شش ماه نخست امسال ۷۰درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از صداوسیما، محمد شکیبی‌نسب بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال میزان صادرات و واردات کالا از بنادر استان بوشهر، ۷۰درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

وی افزود: در مدت یاد شده یک میلیون و ۳۵۰هزار تُن کالا در بنادر استان تخلیه و بارگیری شده که نزدیک ‌به ۹۰۰هزار تُن آن صادرات غیرنفتی بوده است.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان ادامه داد: کالا‌های صادراتی بیشتر شامل مصالح ساختمانی و مواد معدنی بوده و در بخش واردات هم کالا‌های مختلفی وارد کشور شده است.

وی پیش‌بینی کرد: تا پایان سال میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر از مرز ۳میلیون و ۵۰۰هزار تُن بگذرد.

شکیبی نسب یادآور شد: برای مدتی کوتاه وقفه‌ای در سامانه‌های خدمات بندری به‌وجود آمد که با پیگیری مستمری که از طرف همکاران در بخش‌های مختلف صورت گرفت این مشکل به طور کامل برطرف شده و اکنون خدمات به روال عادی و جاری در حال انجام است و بندر بوشهر آمادگی ارائه خدمات به فعالان اقتصادی را به صورت ۲۴ساعته دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.