| کد خبر: 263688 |

۳۴۲ کیلومتر از راه های استان ایلام روکش آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۲ کیلومتر از جاده های این استان روکش آسفالت شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۲ کیلومتر از جاده های این استان روکش آسفالت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، اظهار داشت: این مدت ( ابتدای امسال تاکنون) ۳۴۲ کیلومتر روکش راه اصلی و فرعی و روستایی این استان اجرا شده است.

وی افزود: از این میزان روکش آسفالت ۳۸ کیلومتر مربوط به راههای روستایی این استان بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی و در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری راه‌ها بیش از  ۷۹ کیلومتر آسفالت حفاظتی در سطح راه‌های استان اجرا شده است.

‌چشمه خاور لکه گیری، درزگیری، نصب تابلوهای اطلاعاتی، نصب نیوجرسی و غیره را از دیگر جمله اقدامات این اداره کل در استان اعلام کرد و یادآور شد: در این مدت همچنین در مجموع حدود یک هزار و ۲۹۵ کیلومتر لکه‌گیری و بیش از ۲۱۹ کیلومتر درزگیری در سطح محورهای مواصلاتی استان ایلام انجام‌ شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری گفت: امسال نگهداری نزدیک به ۳۸ کیلومتر روشنایی تونل ها، ۱۷۴ چشمک زن، نصب و بروز رسانی بیش از ۴۹ هزار تابلو و علائم ایمنی و ۸۶ عدد ایمن سازی گاردریل پل ها انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.