| کد خبر: 260564 |

۳۷ هزار زائر اربعین طی شبانه روز گذشته از مرز مهران تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام در خصوص آمار تردد زوار عتبات عالیات از پایانه مرزی مهران ،گفت: ۳۷ هزار و ۶۴۸ زائر اربعین حسینی طی شبانه روز گذشته از مرز مهران تردد کردند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام در خصوص آمار تردد زوار عتبات عالیات از پایانه مرزی مهران ،گفت: ۳۷ هزار و ۶۴۸ زائر اربعین حسینی طی شبانه روز گذشته از مرز مهران تردد کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام اظهار کرد: از این تعداد زائر هشت هزار و ۲۵۵ ایرانی و ۳۹۹ مسافر خارجی از مرز مهران وارد کشور شده اند.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی (شبانه روز گذشته) ۲۶ هزار و ۵۴۰ مسافر ایرانی و ۲ هزار و ۴۵۴ مسافر خارجی از مرز مهران خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام یادآور شد: هم اکنون تردد مسافران اربعین حسینی(ع) از مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات به صورت روان و با سهولت در حال انجام است.

چشمه خاور با اشاره به تلاش راهداران اداره کل در سطح جاده های استان جهت سهولت در تردد زائران در ایام اربعین تاکید کرد: این ایام اولویت اصلی در تمامی معاونت ها به خصوص حوزه های راهداری و حمل و نقل و ادارات شهرستانی بر ایمن سازی و بروز رسانی محورهای اصلی مسیر تردد زائران متمرکز است و مجموعه این اداره کل نهایت تلاش را بکار خود را در این خصوص جهت تسهیل و سهولت در تردد زائران بکار خواهند گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.