| کد خبر: 262714 |

۳ هزار و ۱۰۰ کیلومتر خط کشی راه‌ های ایلام انجام شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در نیمه نخست سال جاری عملیات خط کشی ۳ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از راه های این استان انجام شده است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: در نیمه نخست سال جاری عملیات خط کشی ۳ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از راه های این استان انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی روان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ایلام، اظهار کرد: خط کشی راه ها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می کند.

وی افزود: نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی، عملیات خط کشی راه های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می دهند.

معاون راهداری ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری یادآور شد: در این بازه زمانی (نیمه نخست سال جاری) نزدیک به ۳۸ کیلومتر روشنایی تونل ها، ۱۷۴ چشمک زن، سه هزار و ۱۵۵ عدد تعمیرات تابلو و علائم ایمنی و ۸۶ عدد ایمن سازی گاردریل پل ها انجام شده است.

روان از نصب ۱۴ کیلومتر نیوجرسی در سطح راه های مواصلاتی استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و افزود: راه های ارتباطی شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک محسوب می شود که این امر اهمیت راه ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.