| کد خبر: 255222 |

اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اتصال استان به شبکه ریلی کشور نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

تین نیوز

فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اتصال استان به شبکه ریلی کشور نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، سارا فلاحی اظهار کرد: اتصال به شبکه ریلی یکی از خواسته های مهم مردم و مسئولان استان طی ۱۶ سال اخیر بوده است.

وی گفت: تلاش ها و پیگیری های زیادی از سوی نمایندگان و مسئولان ارشد استان انجام شده ولی این پروژه نیازمند تزریق اعتبارات ملی است.

نماینده مردم ایلام اضافه کرد: برای اتصال استان به شبکه ریلی از سمت ایلام به اسلام آباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در تلاش هستیم از طریق ماده ۵۶ این رقم به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی همچنین به پرونده انتقال دفتر نفت و گاز غرب کشور به ایلام اشاره کرد و افزود: این طرح در کمیسیون انرژی رای مثبت آورده است و منتظر هستیم در صحن علی مجلس نیز به تصویب برسد.

فلاحی همچنین به پرداخت خسارت به روستاهای تملک شده عرب رودبار اشاره کرد و گفت: در نشستی که با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، دستور پرداخت ۴۷۰ میلیارد تومان خسارت برای مردم روستاهای چم روته و دار بلوط را صادر کرد.

وی با اشاره به وجود ۱۸ ایستگاه پمپاژ در سطح استان گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس برای تجهیز و تکمیل این تعداد ایستگاه،یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مصوب کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.