| کد خبر: 189761 |

فاز اول پل موقت گاومیشان افتتاح شد

بلافاصله کار ساخت پل موقت گاومیشان آغاز شد و حالا پس از 2 ماه انتظار و با تلاش کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مهندسین پل سازی، نصب سازه پل موقت گاومیشان به پایان رسید و تردد در این پل از امروز به طور رسمی برقرار است.

تین نیوز

فرماندار دره شهر گفت: فاز اول پل موقت گاومیشان در شهرستان دره شهر افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، کیانوش محمد نژاد اظهار اظهار داشت: پل اصلی فلزی گاومیشان بروی رودخانه سیمره شهرستان دره شهر که بیش از ۵۰ سال قدمت داشت، ۲۰ فروردین ماه امسال و بعد از جاری شدن سیل بی سابقه به طور کامل تخریب شد.

وی گفت: بلافاصله کار ساخت پل موقت گاومیشان آغاز شد و حالا پس از 2 ماه انتظار و با تلاش کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مهندسین پل سازی، نصب سازه پل موقت گاومیشان به پایان رسید و تردد در این پل از امروز به طور رسمی برقرار است.

محمدنژاد عنوان کرد: با راه اندازی پل موقت فلزی گاومیشان در شهرستان دره شهر امکان تردد خودروهای سبک فراهم شده و در فاز دوم این عملیات تناژ پل موقت برای تردد سایر خودروها نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، شهرستان دره شهر در فاصله ۱۳۵ کیلومتری مرکز استان قراردارد که بعداز جاری شدت سیل ویرانگر فروردین ماه ارتباط این شهرستان با پلدختر وخوزستان قطع شد.

تخریب کامل پل گاومیشان بر اثر سیل ۱۲ فروردین، پلی که بیش از ۵۰ سال از آن به عنوان دروازه اقتصادی شهرستان یاد می‌شود، مشکلات زیادی را مردم شهرستان به خصوص کشاورزان به وجود آورد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.