| کد خبر: 248052 |

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی؛

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصوب شد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، با صدور حکمی علی جعفری را به سمت مشاور وزیر و قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصوب کرد.

تین نیوز

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، با صدور حکمی علی جعفری را به سمت مشاور وزیر و قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند انقلابی، جنابعالی را که شهره به پاک دستی و فسادستیزی، روحیه جهادی و کارآمدی هستید به عنوان مشاور وزیر و قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصوب می کنم.

با توجه به اهمیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خدمت رسانی به مردم شریف خصوصا روستائیان عزیز، نقش اساسی در حمل ونقل مسافرین و ترانزیت و همچنین تاکیدات ریاست محترم جمهوری در خصوص وظایف آن سازمان، موارد ذیل از جمله مطالبات اینجانب است که انتظار می رود نسبت به اجرایی شدن آن ها در سازمان مذکور دقت لازم را داشته و گزارش روند پیشرفت کار را ارائه دهید.
- احداث و تکمیل راه های روستایی و مناطق محروم.
- توسعه همکاری ها و ترانزیت بین المللی.
- نظم بخشی و ایجاد انضباط اداری و مالی و شناسایی منافذ فساد در راستای پاسداری از بیت المال.
- ایجاد و تکمیل فرآیندهای الکترونیکی و هوشمند سازی جهت ایجاد شفافیت و کارآمدی هرچه بیشتر.
- نوسازی و افزایش ناوگان حمل و نقل مسافری و باری.
- نوسازی منابع انسانی و ایجاد فرآیند شایسته گزینی مدیران ستادی و استانی.
لازم به ذکر است احکام و مسئولیت های قبلی جنابعالی از جمله مشاوره به اینجانب ، دبیری هیات مرکزی و گزینش و مسئولیت هماهنگی برهیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت راه و شهرسازی همچنان به قوت خود باقی است.
امید است فرصت خدمتگذاری به اقشارمختلف مردم به ویژه محرومین و مستضعفین را ارج نهاده و با تمام توان در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های دولت مردمی اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.
ضمنا کلیه معاونین، مدیران کل ستادی، استانی و کارکنان سازمان موظف به همکاری با جنابعالی در انجام ماموریت های فوق الذکر هستند.
توفیقات روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    اگر بتواند سختی کاروهشت سال سنوات72تا80رادرست نماید فایده دارد

  • محمدرضامرادی دلنواز 0 0

    آقای رستم قاسمی دراین دوران وزارتشون کدوم حرکت انقلابی وکارمفیدی برای قشر زحمت کش رانندگان انجام داده که حالا از مشاورشون انتظار داشته باشیم هرکدوم از این آقایونی که سمتی میگیرند اول به اسم انقلابی وارد سیستم میشندوهیچکدوم هم کاری برای راننده انجام نمیدهند