| کد خبر: 244138 |

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران منصوب شد

شهردار تهران بنابر پیشنهاد معاون حمل ونقل وترافیک طی حکمی سیدرضا مفیدی را به عنوان سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران منصوب کرد.

تین نیوز

شهردار تهران بنابر پیشنهاد معاون حمل ونقل وترافیک طی حکمی سیدرضا مفیدی را به عنوان سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز، روابط عمومی معاونت حمل ونقل وترافیک اعلام کرد که روز شنبه مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ طی جلسه ای با حضور معاون شهردار تهران و جمعی از مدیران حوزه حمل ونقل وترافیک در محل آن معاونت حکم انشایی سید رضا مفیدی به ایشان تقدیم و از زحمات مدیرعامل پیشین تقدیر به عمل آمد.

 در ابتدای این مراسم معاون شهردار تهران ضمن تکریم از زحمات و تمجید از حسن اخلاق و تخصص حسین مقدم مدیرعامل پیشین اظهار داشت: مسئولیت هایی که به مدیران واگذار می شود بدون تردید با توجه به حجم کاری و میزان استرس و پاسخگویی از منظر دنیوی هیچ گونه توجیهی نداشته و تنها دارای اجر اخروی است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در گذشته بنابر تلاش همکاران ستاد معاینه فنی ریل گذاری صحیحی در خصوص استانداردسازی، ساماندهی و ایجاد وحدت رویه با سایر مراکز معاینه فنی کشور صورت پذیرفته که در حال حاضر این فرایند نیازمند تکمیل وتحول راهبردی است. تحولات در برخی از برنامه‌های راهبردی نظیر غیرمتمرکز کردن خدمات، ساده سازی و خصوصی سازی مورد انتظاراست به نحوی که ستاد معاینه فنی با شفافیت در جایگاه نظارت بتواند موجب تسهیل در ارائه خدمات بگردد. اطمینان دارم مهندس مفیدی با عنایت به تخصص و تجربیات ارزشمند در حوزه صنعت خودرو خواهند توانست با مشارکت همکاران ستاد معاینه فنی این اهداف تبیین شده را تحقق داده و از ایشان شاهد عملکرد خوب و بازده مثبتی خواهیم بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.