| کد خبر: 190458 |

انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

منصور زراء‌نژاد با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر منصوب شد.

تین نیوز

منصور زراء‌نژاد با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مانا، در حکم انتصاب زراءنژاد آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

دکتر منصور زراء‌نژاد متولد سال ۱۳۳۶ خرمشهر است. وی در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد، به ترتیب در دانشگاه‌های علامه طباطبایی و تربیت مدرس تحصیل کرده است و در مقطع دکتری در رشته اقتصاد از دانشگاه بیرمنگام انگلستان در سال ۱۳۷۸ فارغ التحصیل شده است.

وی از سال ۱۳۶۶ همکاری خود با دانشگاه شهید چمران اهواز را آغاز کرده و هم اکنون با مرتبه استادی پایه ۴۰ در دانشگاه یادشده مشغول به فعالیت علمی، پژوهشی و تدریس در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است.

از سوابق اجرایی زراءنژاد می‌توان به مسئولیت‌هایی مانند مدیریت گروه، معاونت دانشکده، ریاست دانشکده اقتصاد، معاونت امور دفاعی دانشگاه، معاونت فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در مقاطع زمانی مختلف، مشاور اقتصادی استاندار سابق خوزستان و عضویت در انجمن‌های علمی مختلف از جمله انجمن علمی اقتصادی اسلامی ایران اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه ای جداگانه‌ از خدمات دکتر لطف‌اله خواجه‌پور، رئیس سابق دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.