| کد خبر: 261275 |

فاز اول برق رسانی به جاده هشتگرد - طالقان انجام شد

در اقدامی بی سابقه راه و شهرسازی البرز اقدام به افتتاح پروژه برق رسانی در محور گردشگری و جدیدالاحداث طالقان-هشتگرد کرد.

تین نیوز

رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت:برق رسانی محور طالقان-هشتگرد، با تأمین اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و تنها در مدت ۸ ماه اجرایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فاز اول برق رسانی محور جدید طالقان - هشتگرد با محوریت و کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی البرز و با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با توجه به ضرورت تأمین ایمنی و برق رسانی محور طالقان-هشتگرد، این اداره کل با تأمین اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اقدام به اجرای برق رسانی محور تنها در مدت ۸ ماه نمود.

خالقی افزود: مسیر برق رسانی به طول کلی ۲۴ کیلومتر بوده است که فاز اول آن به طول ۱۰ کیلومتر، موضوع افتتاح هفتمین روز هفته دولت می باشد.

وی بیان کرد: در فاز اول ۲۱۰ تیر کارگذاری شده است و تا ورودی تونل محور امتداد می یابد و با تأمین اعتبار مربوطه، قابلیت افتتاح کلی تا دهه فجر سال جاری را دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: طی بازدید اخیر دکتر حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی از محور، مقرر شده است اکیپ های راهداری، هلال احمر، پلیس راه در مسیر مستقر شوند و با ایمن سازی هرچه بیشتر مسیر خدمات رسانی به شهروندان بهبود یافته و این محور قابل استفاده در چهار فصل سال گردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.