| کد خبر: 247422 |

موانع جانبی علت تاخیر در افتتاح قطار شهری کرج است

سرپرست شهرداری کرج اعلام کرد: موانع جانبی مانند عدم تعیین تکلیف محل نگهداری ضایعات و انبار ها از علل تاخیر در افتتاح بخشی از خط ۲ قطار شهری کرج است.

تین نیوز

سرپرست شهرداری کرج اعلام کرد: موانع جانبی مانند عدم تعیین تکلیف محل نگهداری ضایعات و انبار ها از علل تاخیر در افتتاح بخشی از خط ۲ قطار شهری کرج است.
منوچهر غفاری در نشستی افزود: تلاش ها بر این است تا هر چه سریع تر این موانع برداشته شود و قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج بین گلشهر تا چهار طالقانی کرج افتتاح شود.وی با اشاره به ضرورت نوسازی حمل و نقل عمومی شهر کرج گفت : ۳۴ دستگاه اتوبوس جدید در آینده نزدیک به ناوگان حمل ونقل عمومی کرج افزوده می شود ضمن آنکه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس قدیمی نیز نوسازی شده است.

غفاری بیان داشت : تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی مزایای زیادی دارد که کاهش تردد خودروهای تک سرنشین، کاهش ترافیک و آلودگی هوا بخشی از آن است.

سرپرست شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنانش گفت: با تعامل و همکاری سه جانبه مدیریت شهری کرج، اداره کل نوسازی مدارس استان البرز و اداره کل آموزش وپرورش استان البرز مدارس سطح شهر کرج بهسازی می شود.
وی افزود: طی تفاهم صورت گرفته اداره کل نوسازی مدارس استان، یک هزار و ۸۰۰ تن قیر ا به صورت رایگان در اختیار شهرداری کرج قرار خواهد داد و در این راستا شهرداری کرج با تولید ۱۶ هزار تن آسفالت امکان بهسازی حدود ۱۴۰ هزار مترمربع از محوطه مدارس شهر کرج را خواهد داشت.

خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه عملیات احداث آن از ۱۵ سال پیش آغاز شده و تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این خط حفاری شده است.قرار است قطعه نخست این خط به طول ۶.۵ در آینده نزدیک افتتاح شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سپیدارنیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.